کد خبر : 1242461 | 03 خرداد 1394 ساعت 13:51 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش‌بینی جوسازی الهلالی‌ها را کرده‌ایم

‌نوری: مطمئن باشید از جان مایه می‌گذاریم

کاپیتان پرسپولیس پیش‌بینی می‌کند الهلالی‌ها به محض حضور این تیم در عربستان کارشکنی‌ها را آغاز کنند و به همین منظور از نظر روانی خودشان را مهیای این ماجرا کرده‌اند.

‌نوری: مطمئن باشید از جان مایه می‌گذاریم
به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری ساعاتی پیش از سفر تیمش به ریاض برای دیدار با الهلال در مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پاسخگوی سوالات ما بود که در ادامه می‌خوانید.

نوری درباره شرایط تیمش در فاصله دو روز مانده به دیدار حساس برابر الهلال گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا مهیای این دیدار هستیم. باید تلاش کنیم از تک گلی که زدیم محافظت کنیم و تلاش کنیم روی ضدحملات ضربه بعدی را هم بزنیم. به نظرم اگر موفق شویم یک گل دیگر به الهلال بزنیم کارشان تمام است و جای جبران نخواهند داشت.

کاپیتان سرخپوشان در ادامه درباره کارشکنی‌های احتمالی عربستانی‌ها گفت: چند بار به عربستان سفر کرده‌ام و با این شرایط بیگانه نیستم. به بازیکنان دیگر تیم هم گفته‌ام باید شرایط روحی خود را حفظ کنند و اسیر حواشی احتمالی نشوند. الهلال در بازی رفت شکست خورده و از هیچ تلاشی برای جوسازی و ایجاد حاشیه برای ما خودداری نخواهد کرد و ما هم پیش‌بینی همه چیز را کرده‌ایم.

نوری در ادامه با ستایش از حریف قدرتمندشان گفت: الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است و در دیدار رفت هم شرایط سختی را برای تیم ما ایجاد کرد. کادرفنی آنالیز خوبی روی این تیم انجام داده و اگر در بازی تمرکز خودمان را حفظ کنیم می‌توانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. برانکو از زمانی که به تیم آمده شخصیت خوبی به پرسپولیس داده و می‌توانم ادعا کنم با رفتارش تمام بازیکنان را مجذوب خود کرده و همه تلاش می‌کنند دستورات او را به خوبی انجام دهند و او را راضی‌ نگه دارند.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای صعود از این مرحله از لیگ قهرمانان خطاب به هواداران گفت: مطمئن باشید با غیرت ایرانی و بدون توجه به مشکلات به مصاف الهلال خواهیم رفت و تمام بازیکنان از جان مایه می‌گذارند تا در این بازی نتیجه لازم را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها