کد خبر : 1242464 | 03 خرداد 1394 ساعت 14:25 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت در برابر عرقم به پرسپولیس چیزی نیست

نوراللهی: باید به جمع هشت تیم آسیا برسیم

ستاره پرسپولیس در خط میانی این روزها علیرغم مصدومیت تمام توانش را برای موفق این تیم به کار گرفته است.

نوراللهی: باید به جمع هشت تیم آسیا برسیم
به گزارش "ورزش سه"، احمد نوراللهی که این روزها در خط میانی تیمش نقش پررنگی در موفقیت‌های این تیم از خود به جا گذاشته با مصدومیت کتف مواجه است اما با توجه به شرایط حساس سرخ‌پوشان ترجیح داده هر گونه عمل جراحی را به بعد از بازی با الهلال موکول کند.

نوراللهی با اعلام اینکه کار سختی در ریاض و برابر الهلال خواهند داشت گفت: خوشبختانه ما در بازی رفت نتیجه خوبی گرفتیم و موفق شدیم الهلال را که سال گذشته به فینال آسیا رفته بود شکست دهیم.

وی ادامه داد: همه می‌دانند الهلال از نظر سیستم و بازیکن چقدر تیم باکیفیتی است و ما توانستیم با حمایت هواداران، تدابیر کادر فنی و همچنین تلاش بازیکنان از سد این تیم بگذریم و امیدوارم که در بازی برگشت هم بتوانیم مقابل الهلال موفق باشیم و به مرحله بعد برویم.

هافبک دفاعی پرسپولیس با حساس دانستن شرایط تیمش بازی در ریاض را اوج کار تیمش در این فصل تلقی می‌کند: قطعا بازی ما در عربستان بسیار سخت خواهد بود، چراکه این تیم در زمین خودش بازی می‌کند و مساله دیگر این است که مصدومان الهلال همگی به این بازی خواهند رسید اما باید با انجام یک فوتبال باکیفیت به مصاف الهلال برویم تا بتوانیم به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنیم.

نوراللهی با اعلام اینکه تلاش خواهند کرد از پشتوانه برد در آزادی استفاده کنند و به مرحله بعدی صعود کنند گفت: ما همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم تا با دست پر از عربستان برگردیم و قطعاً دعای خیر مردم هم پشت ما هست تا بتوانیم یک موفقیت دیگر رقم بزنیم.

نوراللهی در پایان درباره مصدومیتش نیز گفت: از همان ابتدای فصل کپسول مفصلی کتفم پاره شد و درد زیادی داشتم اما به خاطر عرق و تعصبم به پیراهن پرسپولیس و اینکه همیشه آرزو داشتم این لباس را بر تن کنم با درد کار را ادامه دادم اما ان‌شاءا... بعد از صعود در عربستان من هم مصدومیتم را عمل خواهم کرد.

دیدگاه‌ها