کد خبر : 1242469 | 03 خرداد 1394 ساعت 14:43 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی:

امیدوارم در مزایده پرسپولیس ضربه نخورد

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم فردی به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس انتخاب شود که این تیم ضربه نخورد.

امیدوارم در مزایده پرسپولیس ضربه نخورد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یحیی گل‌محمدی درباره فینال جام حذفی اظهار داشت: شرایط تیم خوب است و خودمان را برای بازی فینال جام حذفی آماده می‌کنیم. به خاطر نفت تهران که نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا است، پذیرفتیم که در تاریخ 11 خرداد فینال را برگزار کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه لیگ تعطیل شده نتوانستیم با تیمی بازی کنیم اما با این حال، دنبال قهرمانی جام حذفی هستیم و به کمتر از آن فکر نمی‌کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص دیدار برگشت پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم پرسپولیس با دست پُر از عربستان بازگردد و به مرحله بعد این رقابت‌ها صعود کند. پرسپولیس نماینده ایران در آسیا است و همه باید برای موفقیت این تیم دعا کنند.

گل‌محمدی در مورد بحث خصوصی‌سازی پرسپولیس عنوان کرد: نقاط مثبت و منفی متقاضیان خرید پرسپولیس مشخص است. در گذشته اقداماتی از سوی حسین هدایتی و شرکت بهنام‌ پیشرو صورت گرفته است. هدایتی سال‌ها در فوتبال حضور دارد و شرکت بهنام پیشرو نیز آنطور که در رسانه‌ها شنیده‌ام اوایل لیگ چهاردهم بدون اینکه جلب توجه کرده و خودشان را مطرح کنند یا بدون اینکه به پرسپولیس ضربه بزنند، 13 میلیارد تومان کمک کرده است. امیدوارم فردی به عنوان مالک باشگاه پرسپولیس انتخاب شود که این تیم ضربه نخورد.

وی در رابطه با سهامی که قرار است به پیشکسوتان واگذار شود، گفت: پیشکسوتان جایگاه ویژه‌ای دارند اما من هیچ وقت وارد این جریانات نشدم. برای پرسپولیس بازی کردم، به شهرت و محبوبیت رسیدم و پول هم گرفتم و مهم این است که پرسپولیس موفق شود و مسئولان کارشناسی و درست تصمیم بگیرند تا این تیم ضربه نخورد.

گل‌محمدی تصریح کرد: اتخاذ تصمیم درست در این مقطع زمانی از سوی مسئولان می‌تواند تضمین‌کننده آینده پرسپولیس باشد. پیشینه شرکت استیل آذین و بهنام پیشرو مشخص است و این مسئولان هستند که باید با توجه به نکات مثبت و منفی‌ای که وجود دارد تصمیم‌گیری کنند.

دیدگاه‌ها