کد خبر : 1242476 | 03 خرداد 1394 ساعت 15:01 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

علی پروین جزیی از تاریخ پرسپولیس است

فنونی‌زاده: هواداران و پیشکسوتان فراموش نشوند

مدافع سابق سرخپوشان معتقد است هرکدام از شرکت کننده ها که برنده مزائده شدند باید هواداران و پیشکسوتان این تیم را از یاد نبرند و پروین را در راس امور بگمارند.

فنونی‌زاده: هواداران و پیشکسوتان فراموش نشوند
به گزارش "ورزش سه"، مرتضی فنونی زاده در رابطه بازی های اخیر تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان دو بازی سنگین را پشت سر گذاشتند، بازی دربی که بسیار خوشحال کننده بود، مخصوصا اینکه بعد از یک فصل ناکامی، این برد خیلی چسبید، اصلا مگر می شود دو بار در بازی رفت و برگشت رقیب سنتی را شکست بدهیم و خوشحال نباشیم.

وی ادامه داد: در بازی با الهلال هم بازیکنان خیلی زحمت کشیدند، اما در نیمه دوم ضعف بدنی در بین بازیکنان کاملا مشهود بود، به هرحال فاصله زمانی بین دو بازی کم بود و می شد حدس زد که ممکن است بازیکنان دچار ضعف بدنی شوند. در بازی برگشت هم در عربستان قطعا مشکل خواهیم داشت، فوتبال الهلال را همه می شناسند و از دهه 60 و دوره ما تا الان همیشه در سطح اول فوتبال آسیا بوده است، آنجا بازیکنان ما نباید برای کسب یک تساوی فقط به دفاع بپردازند چرا که در آن صورت حتما دچار مشکل می شوند. باید با ارائه یک بازی رو به جلو، بتوانند الهلالی ها را در خانه متوقف کنند.

فنونی زاده در رابطه با نتیجه مزایده سرخپوشان گفت: من هم به عنوان یکی از پیشکسوتان پرسپولیس می خواهم که هواداران خوشحال باشند و اتفاقاتی بیفتد تا پرسپولیس نتیجه بگیرد، اگر از شرکت خودروسازی بخواهیم فاکتور بگیریم، دو مشتری دیگر را خوب می شناسم، از پرسپولیسی های اصیل هستند، در طول سال هایی که این دوستان را می شناسم، هر دو بارها و بارها به این تیم و مخصوصا به تیم های پایه کمک کردند، به هرحال ما پیشکسوتان این تیم می خواهیم پس از خرید این تیم یکسری ارزش ها، همانند هواداران و پیشکسوتان این تیم فراموش نشوند و البته همگی تمایل داریم علی پروین که جزیی از تاریخ این تیم است، مانند همیشه در راس این تیم قرار بگیرد تا پرسپولیس معنای همیشگی اش را داشته باشد.

دیدگاه‌ها