کد خبر : 1242481 | 03 خرداد 1394 ساعت 15:17 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

مکانی: هیچ‌گاه درباره خودم نظر ندادم

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: همین که در بازی رفت بردیم اعتماد به نفس خوبی رسیدیم و می‌توانیم با یک بازی هوشیارانه به صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا فکر کنیم.

مکانی: هیچ‌گاه درباره خودم نظر ندادم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سوشا مکانی در خصوص دیدار رفت پرسپولیس مقابل الهلال گفت: در این بازی یک مقدار بچه‌ها خسته بودند و نتوانستیم عملکردی که خودمان انتظار داریم را در زمین بازی پیاده کنیم، اما تاکتیک‌پذیر نشان دادیم و در خط دفاعی بدون اشتباه ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: یکی از نکات مهم بازی رفت این بود که گل نخوریم و میل به بردن که همبازیانم تا آخرین لحظه از خود نشان دادند نوید این را داد که می‌توانیم این مسابقه را پیروز شویم. در نهایت این مهم به دست آمد.

مکانی گفت: یک گل نمی‌تواند حاشیه امنیت برای ما باشد اما به واسطه آن می‌توانیم با اعتماد به نفس و هوشیارتر نسبت به بازی رفت در ریاض به میدان برویم. البته همین که بازی رفت را بردیم نشان می‌دهد که با نمایش یک بازی هوشیارانه می‌توانیم حتی به صعود هم فکر کنیم.

گلر پرسپولیس در مورد عملکرد خودش در چند بازی اخیر این تیم گفت: در مورد مسائل فنی چه در مورد خودم و چه در مورد دوستانم هیچ موقع نظر ندادم و همیشه در این مورد سکوت کردم و سعی کرده‌ام تا این موضوع را به کارشناسان واگذار کنم.

وی یادآور شد: اینکه در بازی عملکردی به جای می‌گذاریم که باعث خوشحالی و رضایت هواداران می‌شود از داشته‌های یک فوتبالیست است. فوتبالیست با عملکرد فنی‌اش می‌تواند از خودش دفاع کند و من خوشحالم که در چند بازی اخیر، هواداران غیرت بجه‌ها را تحسین کردند ضمن اینکه ما یکدل بودیم و کادر فنی نیز از بازیکنان رضایت داشت.

مکانی در پایان گفت: مهمتر این است که هواداران از ما راضی باشند و وقتی کادر فنی این را می‌بیند می‌توانند رضایت خود را از ما نشان دهد.

دیدگاه‌ها