کد خبر : 1242490 | 03 خرداد 1394 ساعت 15:46 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

سلیمان‌فلاح: از آمدن به استقلال پشیمان نبستم

مهاجم استقلال تهران که فصل را با نفت‌مسجدسلیمان آغاز کرد و با آبی‌پوشان به اتمام رساند در مورد شرایط خودش و تیم هایش در لیگ چهاردهم گفت‌وگویی انجام داد.

سلیمان‌فلاح: از آمدن به استقلال پشیمان نبستم
به گزارش "ورزش سه"، میلاد سلیمان‌فلاح در مورد شرایط استقلال گفت: فعلا هیچ خبری از استقلال ندارم منتظرم ببینم چه پیش می‌ آید.

او در مورد حضورش در استقلال در نیم فصل دوم ادامه داد: امسال خوب نگذشت، همه چیز داشت خوب پیش می‌ رفت بخصوص اینکه نیم فصل دوم از استقلال پیشنهاد داشتم و به اینجا آمدم، یک جلسه با تیم تمرین کردم و یک نیمه بازی کردم ولی به دلیل اتفاقاتی که در بازی دوم افتاد 5، 6 بازی حضور نداشتم.

این بازیکن در مورد حضور چند دقیقه اش در بازی پایانی یا همان دربی نظرش را اینگونه بیان کرد: برایم تجربه خوبی بود، گرچه باختیم و ناراحت شدم اوایل که به استقلال آمده بودم هدف این بود که جشن قهرمانی لیگ را بعد از اتمام دربی بگیریم.

سلیمان‌فلاح در مورد علت نیمکت نشینی اش اینگونه توضیح داد: دلیلش را که خودم نمی‌ دانم. من تمام تمریناتم را با انگیزه انجام دادم و تلاش کردم. شاید دلیل نیمکت نشینی ام فنی بوده شاید هم نه. کادرفنی و باشگاه چیزی در این مورد به من نگفتند و من هم عکس العملی نشان دادم و فقط تمرین کردم. من همیشه سعی کردم به تصمیمات مربی و کادرفنی احترام بگذارم چون بر همه چیز ارجعیت دارد. البته در خط جلوی استقلال هم خیلی ترافیک بود و نمی‌ شد به شهباززاده و عنایتی در ترکیب دست زد. باز هم می‌ گویم همه چیز به نظر کادرفنی ختم می‌ شد.

وقتی از مهاجم آبی‌پوشان تهران سوال شد از آمدنش به استقلال پشیمان است یا خیر پاسخ داد: نه واقعا پشیمان نشدم زیرا آرزویم این بود روزی پیراهن استقلال را برتن کنم.

بازیکن استقلال در مورد سال بدی که تیمش سپری کرد و نتوانست به عنوان قهرمانی برسد و حتی سهمیه نیز کسب کند گفت: این مساله هزار دلیل مختلف دارد که می‌ توان راجع به آن بحث کرد ولی من فقط می‌ توانم یک عذرخواهی کنم از همه هواداران و آن کسانی که استقلال را دوست دارند.

سلیمان‌فلاح که نیم فصل اول در نفت‌مسجدسلیمان توپ می‌ زد در مورد سقوط این تیم افزود: نفت‌مسجدسلیمان تیم خوبی بود. اما متاسفانه مسوولین متوجه نشدند این تیم به لیگ‌برتر آمده و مثل یک تیم لیگ یکی با آن برخورد شد. اگر بازی های نفت‌مسجدسلیمان را دیده باشید می‌دانید که آنها خوب کار کردند اما متاسفانه میانگین گل زده آنها کم و میانگین گل خورده شان زیاد بود.

دیدگاه‌ها