کد خبر : 1242499 | 03 خرداد 1394 ساعت 16:19 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان گسترش می توانستند 120 دقیقه بدوند

اسدی: تراکتور می توانست قهرمانی را حفظ کند

مرتضی اسدی کاپیتان گسترش فولاد پس از بقای این تیم در لیگ اعتقاد دارد فقط فراز کمالوند می توانست این تیم را در لیگ حفظ کند.

اسدی: تراکتور می توانست قهرمانی را حفظ کند
مرتضی اسدی در گفت و گویی با "ورزش سه" از آخرین اوضاع و احوال خودش و گسترش صحبت کرد: فعلا که تمرینات تیم تعطیل است تا آقای کمالوند به ایران برگردند. شک نکنید اگر به دسته پائین تر سقوط نکردیم به خاطر آقای کمالوند بود. من وقتی تیم مان را با تیم هایی که شرایط ما را داشتند، مقایسه می کنم می بینم این تیم ها نفرات بهتری را داشتند اما تفکرات آقای کمالوند باعث شد ما در لیگ بمانیم. تمام نفرات تیم آمادگی بالایی داشتند و حتی می توانستیم 120 دقیقه بدویم. ما جلوی تیم های بزرگی امتیاز گرفتیم. ذوب آهن در نیم فصل دوم از بیشتر تیم ها امتیاز گرفته بود اما ما توانستیم در اصفهان مساوی کنیم که کمتر از برد نبود و جلوی نفت تهران هم می توانستیم ببریم.با شرایط سختی در لیگ برتر ماندیم و امیدوارم فصل آینده هم تیم خوبی بسته شود و آقای کمالوند خودشان باید تصمیم بگیرند.

او در مورد اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت تهران هم گفت: جدا از تمام حاشیه هایی که اتفاق افتاد من باید بگویم تیمی که 3 بر یک جلو بوده و می توانسته قهرمان شود باید در 10 دقیقه پایانی هم بازی را مدیریت می کرد. با تمام حاشیه ها تیم می توانست حتی 10 نفره بازی را حفظ کند. من از نظر فنی صحبت می کنم و قهرمانی دست خود تراکتور بود و نباید دنبال حاشیه ها باشیم. تراکتور می توانست 10 نفره هم قاطعانه پیروز شود و یک برد تاریخی را ثبت کند. مردم تبریز لیاقت این قهرمانی را داشتند و همیشه از تیم حمایت کردند.

اسدی در رابطه با فصل آینده هم گفت: منتظر هستم تا آقای کمالوند از سفر برگردد . تراکتور هم تیم من بوده و هواداران این تیم به من لطف داشتند و خاطرات خوبی با این تیم و هواداران داشتم. هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتم.

دیدگاه‌ها