کد خبر : 1242513 | 03 خرداد 1394 ساعت 17:46 | 47.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست خبری سرمربی بارسلونا

انریکه: این بهترین رئال سال های اخیر بود

بارسلونا در یکی از دشوارترین کورس های قهرمانی لالیگا، رئال را جا گذاشت و برای بیست و سومین بار قهرمان اسپانیا شد.

انریکه: این بهترین رئال سال های اخیر بود
به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شرایطی قهرمان لالیگا شد که مدت ها رئال را بالای سر خود می دید اما افت رئال مادرید در ماه های فوریه و مارس، باعث شد تا بارسا عقب افتادگی خود را جبران کرده و به صدر جدول برسد. این تیم شب گذشته در نوکمپ و پس از تساوی 2-2 برابر دپورتیوو، جشن قهرمانی ویژه ای در حضور هوادارانش برگزار کرد.

لوئیس انریکه، سرمربی بارسا که در سال اول حضورش موفق به کسب قهرمانی لالیگا شد، در نشست خبری خود گفت:" این قهرمانی بیش از هر قهرمانی دیگر نشان دهنده قدرت و کیفیت یک تیم در طول سال است. امکان ندارد بدون حفظ ثبات در طول یک فصل، بتوانید قهرمان یک لیگ شوید. ما با داشتن بازیکنان بزرگ و ارائه سطح بالایی از فوتبال، موفق به کسب عنوان قهرمانی لالیگا شدیم.
واضح است که روزهای خوب و بدی در این فصل داشتیم اما وقتی قهرمانی می شوید، نمی توانید بگویید که یک فصل طبیعی را پشت سر گذاشته اید. ما بالاتر از رئال مادریدی قرار گرفتیم که بهترین تیم سال های اخیر خود را داشت. آنها تا یک هفته مانده به پایان فصل برای قهرمانی جنگیدند و همواره برای ما مشکل ساز بودند. به همین دلیل است که این قهرمانی برای من بسیار لذتبخش است."

دیدگاه‌ها