کد خبر : 1242516 | 03 خرداد 1394 ساعت 17:40 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

برترین‌های فوتسال در سال 93 معرفی شدند

مراسم معرفی و تقدیر از برترین‌های فوتسال کشور در سال 93 در مشهد برگزار شد.

برترین‌های فوتسال در سال 93 معرفی شدند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس دانش افزایی فوتسال که با حضور سرمربی تیم ملی اسپانیا به مدت سه روز در مشهد برگزار شد، مراسم تقدیر از برترین های فوتسال کشور در سال 93 از نظر کارشناسان فوتسال برگزار شد.

در بخش داوران محمود نصیرلو، علیرضا سهرابی، پژمان رضایی، عرض‌پیما و عبدالغنی حضور داشتند که در نهایت نصیرلو به انتخاب کارشناسان به عنوان برترین داور سال 93 ا نتخاب شد.

در بخش برترین تیم‌های فوتسال، تاسیسات دریایی تهران، گیتی‌پسند اصفهان، ملی حفاری اهواز، مس سونگون و منصوری قرچک به عنوان نامزد اعلام شدند که تاسیسات دریایی توانست عنوان برترین تیم سال 93 را از آن خود کند.

در بازیکن بخش برتر سال، وحید شمسایی، مسلم رستمی‌ها، حمید احمدی، عبدالقاسم عروجی و علیرضا وفایی نامزد بودند که به انتخاب کارشناسان، علیرضا وفایی از ماهان تندیس قم این جایزه را از آن خود کرد.

عنوان تیم اخلاق نیز به دبیری تبریز رسید و در بخش مربی پدیده سال، محمد کشاورز از گیتی پسند، رضا فلاح از مقاومت البرز، مصطفی نعمتی از فردوسی مشهد و جواد عطاری مقدم از دبیری تبریز نامزد شده بودند که در این بین محمد کشاورز عنوان مربی پدیده لیگ امسال را از آن خود کند.

در بخش بهترین دروازه‌بان نیز مصطفی نظری، علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، امیر محمدپور، مجتبی نصیری نیا از فردوسی مشهد نامزد بودند که مصطفی نظری از باشگاه تاسیسات دریایی توانست عنوان بهترین دروازه بان سال را از آن خود کند.

همچنین عنوان برترین تیم میزبان سال از بین تیم‌های شهرداری ساوه، دبیری تبریز، فردوسی مشهد، منصوری قرچک و ملی حفاری اهواز به تیم فردوسی مشهد رسید.

مسلم رستمی ها نیز به عنوان پدیده جوان سال معرفی شد.

باشگاه ماهان تندیس قم جوایز نقدی برترین‌های فوتسال کشور را اهدا کرد.

در این مراسم چهره‌هایی همچون آرش جابری دبیر کمیته فوتسال، ارمیان رئیس فدراسیون دانش‌آموزی، محمدرضا مهاجری سرمربی تیم سیاه‌جامگان، محمدرضا عباسی مالک باشگاه و همچنین غلامعلی مرتضایی مدیرعامل باشگاه فرش‌آرا حضور داشتند.

همچنین در این مراسم یک عدد پیراهن تیم ملی فوتسال اسپانیا که امضای تمامی بازیکنان تیم فوتسال اسپانیا را دارد بود از طرف خوزه ونانسیو لوپز به مصطفی نعمتی مدیرعامل باشگاه فردوسی اهدا شد.

در پایان احکام مربیانی که در این کلاس حضور داشتند از طرف مدرس اسپانیایی به شرکت کنندگان در دوره دانش افزایی اهدا شد.

دیدگاه‌ها