کد خبر : 1242539 | 03 خرداد 1394 ساعت 19:18 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

همه فصلمان به این دو بازی بستگی دارد

سیدصالحی: این فرصت را از دست نمی دهیم

مهاجم تیم استقلال خوزستان می گوید به دلیل مصدومیت و البته سه اخطاره بودن، در بازی رفت این تیم در مقابل مس کرمان به میدان نمی رود.

سیدصالحی: این فرصت را از دست نمی دهیم
به گزارش ورزش سه، سیدمهدی سیدصالحی درباره بازی پلی آف تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان گفت: یک فصل پرفراز و نشیب تیم استقلال خوزستان به این دو بازی بستگی دارد و باید با پیروزی در این دو بازی تیم را در لیگ برتر نگه داریم. چون بازی اول در اهواز است باید در همین بازی کار را یکسره کنیم تا به امید بازی برگشت نمانیم.

وی ادامه داد: در طول هفته تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و برای این بازی آماده شدیم، از طرفی تیم هایی هم که آقای میثاقیان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارند در بازی هایی که انجام می دهند برای پیروزی به زمین می آیند، آنها می آیند که خوب بازی کنند و این کارمان را سخت می کند. بهرحال خواست خدا این بود که ما در این مرحله به میدان برویم و فرصتی دیگر نصیب تیممان شود و تلاش می کنیم این فرصت را از دست ندهیم.

مهاجم استقلال خوزستان راجع به بازی خوب خود در این تیم، در نیم فصل دوم گفت: از روزی که به این تیم آمدم تمام تمرکزم این بود که مثمرثمر عمل کنم و به دوران خوبم برگردم و تا اینجا هم 7 گل زدم و 2،3 پاس گل هم دادم. البته باید بگویم که بچه های تیم من را به عنوان برادری کوچکتر پذیرفتند و با کمک آنها توانستم برای تیم عملکرد خوب داشته باشم.

او در رابطه با عدم حضور خود در بازی این تیم گفت: متاسفانه در بازی با تیم پیکان، از ناحیه مچ پا دچار مشکل شدم و نمی توانم در این بازی به میدان بروم، البته به غیر از این موضوع، من سه کارته هم شده بودم و اگر مصدوم نبودم هم نمی توانستم بازی کنم.

دیدگاه‌ها