کد خبر : 1242551 | 03 خرداد 1394 ساعت 20:00 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

ای کاش تیم های دیگر پشت ما بودند

رضائیان: می دانستم بعد از لیگ رای می دهند

مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان گفت: اگر زمانی که ما اعتراض کردیم، تیم های دیگر هم پشت ما بودند، همان موقع به پرونده موتومبا رسیدگی می شد.

رضائیان: می دانستم بعد از لیگ رای می دهند
به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضائیان در رابطه با رای کمیته انضباطی در رابطه با مارتین موتومبا، بازیکن تیم راه آهن گفت: ما در تاریخ بیست و سوم فروردین ماه از این بازیکن شکایت کردیم اما در جواب ما گفتند بروید از فدراسیون فوتبال ترکیه و باشگاه قبلی او شکایت کنید، ما خیلی تلاش کردیم تا حقانیت خودمان را ثابت کنیم اما متاسفانه اتفاق مثبتی در این قضیه نیفتاد، شاید از نگاه مسئولین محترم، باشگاه نفت مسجدسلیمان، باشگاه مهمی نبود و حرفش هم مهم نبود، شاید اگر باشگاه مهمی این موضوع را مطرح می کرد حرفشان بیشتر مورد توجه قرار می گرفت و حق شان خورده نمی شد.

وی در این رابطه ادامه داد: اگر زمانی که ما دنبال این موضوع می دویدیم و دوستان دیگر هم پشت ما بودند و از ما حمایت می کردند، یقینا اتفاق دیگری می افتاد. متاسفانه خیلی از دوستان فکر می کردند این مشکل خودشان نیست و مشکل تیم ماست بنابراین اصلا با ما برای احقاق حق همکاری نکردند و الان پس از گذشت زمان می توانیم بگوییم تیم های سقوط کننده به لیگ یک قربانی این عدم اتحاد شدند.

مدیرعامل تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: همین الان هم آقای فغانی در حال قربانی شدن این عدم اتحاد است، کسی اصلا به ایشان توجهی ندارد، در حالی که ایشان بعد از مدت ها باردیگر فوتبال ما را بر سر زبان ها انداخت اما می بینیم کمکی به ایشان نمی شود. برای حمایت از ایشان عکس پروفایل ها را عوض کردند اما کسی نیامد بگوید من در اعتراض به این موضوع قضاوت نمی کنم.

رضائیان در پایان گفت: بهرحال ای کاش همان موقع دوستان می آمدند تا اتفاقات بهتری می افتاد، حداقل آن موضوع این بود که این بازیکن محروم می شد و در بازی های دیگر حضور نمی یافت، ولی نه تنها در بازی های دیگر حضور یافت بلکه گل هم زد. از جوابی که به اعتراض ما داده شد من همان موقع گفتم که اعلام رای در مورد این بازیکن به پایان لیگ موکول می شود و دیدیم که همین اتفاق هم افتاد. در حال حاضر هم تیم هایی همچون نفت قربانی شدند، اما فقط یک سوال از مسولان محترم کمیته انضباظی دارم و آن هم این است که چرا الان رای محرومیت این بازیکن صادر شد.

دیدگاه‌ها