کد خبر : 1242622 | 04 خرداد 1394 ساعت 09:59 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لاتزیو-رم

دو تیم لاتزیو و رم، امشب در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لاتزیو-رم
به گزارش "ورزش سه"، دربی شهر رم حساسیت های خاص خود را دارد و حالا این حساسیت، با کسب سهمیه صعود مستقیم به چمپیونزلیگ گره خورده است.

لاتزیو

شاگردان استفانو پیولی با کسب 66 امتیاز از 36 بازی، در رده ی سوم جدول سری آ قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 2 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده اند و نسبت به اوایل و اواسط فصل، دچار افت شده اند، هر چند که دیدارهای مهمی نظیر دیدار مقابل اینتر، سمپدوریا و یوونتوس در این مقطع انجام شده است. لاتزیو با کسب 1 امتیاز، صعود خود به لیگ قهرمانان را قطعی خواهد کرد و رقابت بین دو تیم، علاوه بر رقابت سنتی در دربی رم، رقابتی برای کسب سهمیه مستقیم به لیگ قهرمانان نیز خواهد بود. اختلاف امتیاز دو تیم، تنها 1 امتیاز است و لاتزیو در صورت پیروزی در این دیدار، می‌تواند دوباره به صدر جدول بازگردد ولی در صورت شکست، شانس صعود مستقیم به لیگ قهرمانان را از دست خواهد داد.

رم

شاگردان رودی گارسیا با کسب 67 امتیاز از 36 بازی، در رده ی دوم جدول سری آ قرار دارند. رم صعود خود به لیگ قهرمانان فصل بعد را قطعی کرده ولی همانطور که گفته شد، دیدار بین دو تیم از جذابیت های خاص خود برخوردار است و همچنین هر دو برای کسب سهمیه صعود مستقیم به لیگ قهرمانان تلاش می‌کنند. رم در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی و 2 شکست کسب کرده و نسبت به اوایل فصل، در فرم بهتری قرار دارد. در 5 دیدار اخیر دربی رم، سهم هر تیم 1 پیروزی است و 3 دیدار دیگر با تساوی به پایان رسیده است، مثل دیدار رفت که با تساوی 2-2 به پایان رسید و رم با تکیه بر درخشش توتی موفق شد از حریف مساوی بگیرد.

دیدگاه‌ها