کد خبر : 1242636 | 04 خرداد 1394 ساعت 11:33 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

من فقط قصد جدا کردن بازیکنان را داشتم

مگویان: به خاطر محرومیتم شکایت می‌کنم

مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال گفت: به رای کمیته انضباطی اعتراض خواهم کرد چون کاری نکردم که محرومم کنند.

مگویان: به خاطر محرومیتم شکایت می‌کنم
مگویان در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: من صددرصد به این رای شکایت دارم و شکایت خودم را به کمیته تجدیدنظر ارسال می‌ کنم. در جلسه کمیته انضباطی اصلا من را نخواستند که در این مورد توضیحی بدهم من هم می‌ توانستم مثل خیلی های دیگر از کنار دعوا رد شوم. در صورتی که من برای جدا کردن حنیف و سوشا رفته بودم و این موضوع را می توانید حتی از خود بازیکنان پرسپولیس هم بپرسید.

25 بازی یک کارت زرد نگرفتم

نیت من فقط و فقط جدا کردن بازیکنان بوده در حالی که استقلال نتیجه را واگذار کرده بود و روز پایانی لیگ هم بود چه لزومی داشت که من بخواهم کاری کنم که هواداران در استادیوم تهییج به انجام کاری شوند. من 25 بازی در پست دفاع وسط برای استقلال انجام دادم و حتی یک کارت زرد هم نگرفتم بعد چطور ممکن است که بخواهم در این بازی پایانی کاری کنم که محرومیت به دنبالش باشد.

امیدوارم قلعه‌نویی فصل آینده در استقلال باشد

من یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم اما طبیعی است از آنجایی که در این فصل با آقای قلعه‌نویی کار کردم و او نظر مثبتی نسبت به من داشت، دوست داشته باشم که فصل آینده هم با او کار کنم. در این فصل استقلال خیلی بدشانس بود، ما مصدومیت ها و محرومیت های زیادی داشتیم که در نتیجه نتوانستیم قهرمانی و سهمیه آسیا را به دست آوریم و دل هواداران را شاد کنیم تا جایی که من می‌ دانم امیر قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ است و امیدوارم که او فصل آینده هم در استقلال بماند.

دیدگاه‌ها