کد خبر : 1242659 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:28 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

عبادی پور: امیدوارم به مرحله نهایی صعود کنیم

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: هر چند صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال بسیار مشکل است، اما امیدوارم همانند سال گذشته به مرحله نهایی صعود کنیم.

عبادی پور: امیدوارم به مرحله نهایی صعود کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، میلاد عبادی پور پس از ورود تیم ملی والیبال به شهر لس آنجلس افزود: بازیکنان تیم ملی والیبال اردوهای خوبی در فنلاند و جمهوری چک پیگیری کردند و با آمادگی کامل برای رویارویی با قهرمان سال گذشته لیگ جهانی به آمریکا آمدند.

وی با اشاره به ناکامی تیم ایران در دو مسابقه اول و دوم با فنلاند گفت: بازیکنان تمرینات بدنسازی سنگین پشت سرگذاشته بودند و در بازی اول و دوم با فنلاند هنوز به آمادگی کارهای تاکتیکی نرسیده بودند و به همین دلیل مغلوب فنلاند شدند.

ملی پوش والیبال ایران تصریح کرد: اما از مسابقه سوم با فنلاند و دو دیدار با جمهوری چک بازیکنان به هماهنگی مورد نظر کادر فنی رسیدند و موفق به شکست حریفان شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط تیم ملی والیبال خیلی خوب است، گفت: پیروزی بر جمهوری چک در دو مسابقه باعث ایجاد نشاط و هماهنگی خوبی در تیم شد تا آماده رویارویی با حریفان در لیگ جهانی والیبال سال 2015 شوند.

عبادی پور تاکید کرد: در سه مسابقه تدارکاتی آخر هدف تیم ملی والیبال مشخص بود و بازیکنان ایران نیز عملکرد خوبی برای اجرای دستورات کادر فنی از خود نشان دادند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران در شهر لس آنجلس آمریکا به مصاف تیم ملی والیبال ایالات متحده می رود.

دیدگاه‌ها