کد خبر : 1242660 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:28 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

محمودی: اردوها از نظر هماهنگی تیمی عالی بود

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: اردوی 14 روزه در کشورهای فنلاند و جمهوری چک از نظر هماهنگی تیمی برای بازیکنان ایران خیلی مفید بود.

محمودی: اردوها از نظر هماهنگی تیمی عالی بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام محمودی پس از ورود تیم ملی والیبال به شهر لس آنجلس افزود: تیم ایران که چند روز دیگر به مصاف آمریکا خواهد رفت، به هماهنگی خوبی در این اردوها دست یافت.

وی با بیان اینکه مسابقات تدارکاتی خوبی در این اردوها برگزار کردیم که می تواند به تیم ایران کمک کند، تصریح کرد: من به شخصه مدتی بود که با معروف تمرین نداشتم و در جمهوری چک این تمرین را انجام دادم و هماهنگ تر شدم.

ملی پوش والیبال ایران افزود: تیم ایران در گذشته دور نیز با چک مسابقه داده بود و به راحتی مغلوب این تیم شد، اما هم اکنون به راحتی این تیم را شکست دادیم که نشان از پیشرفت والیبال ایران در مدت چند سال اخیر دارد و باعث خوشحالی است.

محمودی با ابراز امیدواری برای شروع با قدرت ایران در لیگ جهانی و شکست آمریکا در آغاز این رقابت ها گفت: هدف ایران رسیدن به مرحله نهایی است و باید با تمام توان مسابقات را شروع کنیم، امیدوارم مردم نیز ملی پوشان والیبال را از دعای خیر خود محروم نکنند.

تیم ملی والیبال ایران بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران در شهر لس آنجلس آمریکا به مصاف تیم ملی والیبال ایالات متحده می رود.

دیدگاه‌ها