کد خبر : 1242664 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:31 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

همه تمرین ها عالی بود

محمدزاده: از کی‌روش چیزهای زیادی یاد گرفتم

مدافع نارنجی پوشان کرج از شرایطش در اردو چند روزه تیم‌ملی بسیار راضی است.

محمدزاده: از کی‌روش چیزهای زیادی یاد گرفتم
به گزارش "ورزش سه"، وحید محمدزاده در این رابطه گفت: در این اردو یکسری افراد جدید اضافه شد بودند یکسری ها هم که از قبل بودند در کل پوشیدن پیراهن تیم‌ملی برای هر بازیکن باعث افتخار است. همه با انگیزه نشان دادند و کیفیت بالایی داشتند. تمرینات خوب و پرفشاری را انجام دادیم و اصلا یک تمرین هم نداشتیم که خوب از آب درنیاید.

او در مورد اولین تجربه کار با کی‌روش ادامه داد: من از دور خیلی در مورد خوبی هایشان شنیده بودم و مسلما وقتی از نزدیک او را دیدم خیلی بهتر بود. از نظر فنی خیلی چیزها یاد گرفتم، کی‌روش مربی بزرگی است و با اینکه تمرینات سختی انجام دادیم اما اصلا سخت نگذشت، هر روز با جان و دل تمرین می‌ کردیم. کار کردن با مربی ای که در تیم های بزرگ کار کرده باعث افتخار است.

مدافع سایپا در مورد وضعیت باشگاهشان نظرش را اینگونه بیان کرد: یکسری مصاحبه ها خواندم ولی دقیقا نمی‌ دانم چه اتفاقاتی افتاده است قرار بود مدیرعاملان با آقای جلالی با هم ارمنستان بروند اما ظاهر آقا مجید تنها رفت. زیاد در جریان اخبار نیستم و فقط امیدوارم هر اتفاقی که می‌ افتد به صلاح باشگاه باشد.

این بازیکن با اشاره به اینکه جلالی از نظر فنی و اخلاقی مربی بزرگی است و حیف است که او را از دست بدهیم، همه چیز تیم دست اوست. او یکسال در این تیم کار کرده و با همه چیز آشناست با توجه به بودجه و امکاناتی که داشتیم خوب نتیجه گرفتیم ما حتی می‌ توانستیم سهمیه هم بگیریم اما بدشانسی آوردیم. همیشه سایپا با همین موقعیت به کارش ادامه داده اما ما از لحاظ مالی کمی به مشکل خوردیم و سه بازیکن خوبمان را از دست دادیم و هم این ها باعث شد سایپا ضعیف شود ما اگر تیم را حفظ می‌ کردیم و هیچ بازیکنی هم نمی‌ گرفتیم بجای ذوب‌آهن سهمیه می‌ گرفتیم.

محمدزاده در پایان افزود: جا دارد از آقای کی‌روش تشکر کنم که برای دور دوم اردوها از من دعوت به عمل آورد، تمام توانم را می‌ گذارم تا جواب اعتمادش را بدهم.

دیدگاه‌ها