کد خبر : 1242665 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:32 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

این بار نمی توانیم به زیارت برویم

کوروشی:به تیمی می روم که ملی پوش شوم

مدافع نفت‌تهران که انگیزه های بسیاری برای دعوت شدنش به تیم‌ملی دارد معتقد است که باید برای رسیدن به هدفش علاوه بر تلاش کردن باید یک تصمیم درست نیز بگیرد.

کوروشی:به تیمی می روم که ملی پوش شوم
به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی در مورد دیدار برگشت با الاهلی عربستان گفت: برنامه مان این است که گل نخوریم و نتیجه را حفظ کنیم چون اینگونه کار الاهلی چند برابر سخت می‌ شود. ما سعی می‌ کنیم خیلی زود به گل برسیم حالا اینکه بازی را پرگل تمام کنیم یا کم گل فرقی نمی‌ کند چون در هر صورت آنها نیز تلاش می‌ کنند به گل برسند قطعا آنها رو به حمله می‌ آورند و ما هم باید از ضدحمله ها استفاده کنیم.

او در مورد اینکه چقدر احتمال می‌ دهد که به فینال برسد ادامه داد: فینال که سال دیگر است و تا آن موقع خیلی چیزها عوض می‌ شود. ممکن است خیلی بازیکنان عوض شوند و طرز فکر بازیکنان جدید فرق کند. اگر همین تیم پابرجا بماند قطعا همه به روند خوبشان ادامه می‌ دهند. ما کلی زحمت کشیدیم و از اینجا به بعدش بستگی به کسانی دارد که سال بعد در این تیم هستند. زمان بردن انجام مسابقات آسیایی تیم ها را دچار مشکل می‌ کند امیدوارم که در این بین مشکلی برای نفت و پرسپولیس پیش نیاید.

مدافع نفت در مورد دلیل نیمکت نشینی اش در بازی با الاهلی گفت: من برای همه بازی ها آماده هستم و نیمکت نشینی یا بازی کردن من به نظر کادرفنی برمی گردد.

وقتی از این بازیکن سوال شد که فشردگی بازی ها اذیت شان نمی‌ کند پاسخ داد: ما این بار زیارت نمی‌ رویم البته انشاالله خدا دوباره قسمت کند و برویم ولی این بار تصمیم گرفتیم به دلیل فشردگی بازی ها نرویم. ما 2 فینال پیش رو داریم. یکی بازی برگشت با الاهلی و یکی دیگر بازی با ذوب‌آهن در فینال جام‌حذفی. اولویت ما این است که در دو بازی بهترین نتایج را بگیرم.

کوروشی در پایان در مورد اینکه پیشنهاد از فولادخوزستان چقدر صحت دارد افزود: به شخصه شخصیت اسکوچیچ را خیلی دوست دارم. من هم شنیده ام که اسمم در لیست ایشان وجود دارد. نیم فصل هم با من صحبت کرده بودند اما برای تصمیم گیری زود است و این کار را بعد از فینال جام‌حذفی انجام می‌ دهم. می‌ خواهم یک تصمیم منطقی بگیریم نه یک تصمیم احساسی چون هر تصمیمی که بگیرم مستقیما در آینده ام تاثیر دارد چیزی که برای من خیلی مهم است این است که جایی بازی کنم که از آنجا به تیم‌ملی برسم. اولویتم این است که از هر باشگاهی که در آن بازی می‌ کنم به تیم‌ملی برسم.

دیدگاه‌ها