کد خبر : 1242666 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:34 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: بازی بی تماشاگر لطفی ندارد

نفتی های تهران پس از کسب پیروزی مقابل الاهلی عربستان در بازی رفت اکنون به فکر تکرار آن در بازی برگشت هستند.

شیری: بازی بی تماشاگر لطفی ندارد
به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری در مورد پیروزی یک بر صفر مقابل الاهلی گفت: بازی سختی بود به خصوص این که از لحاظ بحث روحی روانی بین ایران و عربستان همیشه مشکل وجود دارد. بچه ها توانستند خوب بازی کنند و در نیمه اول گل زدیم. خدا را شکر در این بازی که شرایط خوب بود انشاالله از عربستان هم دست پر برگردیم.

او در همین باره ادامه داد: درست است الاهلی بازیکنانی دارد که قیمتشان به اندازه کل بودجه باشگاه ماست اما از آنجایی که تیم ما یکدست است مشکلی پیش نمی‌ آید. کادرفنی هم همه چیز را آنالیز می‌ کند. راستی جا دارد اینجا از هوادارانی که ما را تنها نگذاشتند تشکر کنم. دمشان گرم. من در مصاحبه های قبلی هم گفتم فوتبال بدون تماشاگر اصلا صفایی ندارد. هواداران با آمدنشان بار مثبتی را ایجاد کردند.

این بازیکن در مورد بازی برگشت با الاهلی نظرش را اینگونه بیان کرد: هیچ تیمی برای باخت یا مساوی پا به زمین نمی‌ گذارد امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و با برد کار را تمام کنیم.

هنگامی که از شیری سوال شد به رفتن به فینال فکر می‌ کنند یا خیر پاسخ داد: توکل به خدا، اگر از این گروه بالا برویم. جزو 4 تیم برتر آسیا خواهیم شد. اگر به تیم رسیدگی شود و تماشاگر هم حمایت کند شرایط خیلی فرق می‌ کند.

دیدگاه‌ها