کد خبر : 1242667 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:45 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان تمام گمانه‌زنی‌ها در مورد وضعیت قراردادش و نیز حضورش در برخی تیم‌های لیگ برتری را رد کرد.

فرکی: همه گمانه‌زنی‌ها را رد می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین فرکی درباره شایعه مذاکره‌اش با استقلال، با بیان این که اخلاقی نیست مسایلی که در حد حرف بوده و واقعی نیست مطرح کنیم، اظها‌ر کرد: آنچه بسیار مهم است طرح مسایلی است که واقعیت دارد و در حد حرف و حدیث نباشد.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: طی هفته‌ آینده همه چیز در‌ رابطه با وضعیت قراردادم مشخص می‌شود. من با سپاهان قرارداد امضا کرده‌ام و به هیچ چیز جز تعهدم فکر نمی‌کنم. هر چند باید با مسئولان باشگاه به گفت‌و‌گو بنشینم و در مورد برخی از مسائل جزئیات را بررسی کنیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان با تکذیب تمامی گمانه زنی‌ها در مورد مشخص شدن وضعیت نهایی قراردادش در فصل آینده، تاکید کرد: من با هیچ مدیر‌عامل و هیات مدیره‌ای صحبتی نکرده‌ام و همواره دوست دارم که با مردم و افکار عمومی صادقانه در ارتباط باشم بنا‌بر‌این تمامی اخباری را که طی این روزها در‌ رابطه با من منتشر می‌شود را رد می‌کنم، چرا که هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است و من با هیچ رسانه‌ای در این رابطه صحبتی نکرده‌ام.

فرکی ا‌دا‌مه‌ داد: در حال‌ حاضر فقط به خودم و باشگاه سپاهان فکر می‌کنم. ما از نظر ادامه همکاری مشکلی نداریم و تنها باید جزئیات را مجددا مورد بررسی قرار دهیم و به نتیجه‌ برسیم. هر چند در حال‌ حاضر وضعیت جسمانی‌ام را نیز مدنظر قرار داده‌ام و به آن نیز فکر می‌کنم. در فصل قبل به دلیل جراحی یکی از زانوهایم قصد داشتم یک فصل را مربیگری نکنم اما به خاطر پایان دادن به شایعه‌های مطرح شده در باره تیم ‌ملی تصمیم گرفتم در سپاهان مربیگری کنم و به این مسائل خاتمه دهم. هر چند یکی دیگر از زانوهایم نیاز به جراحی دارد و این روزها وضعیتم را چک‌آپ می‌کنم.

دیدگاه‌ها