کد خبر : 1242671 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:47 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

برای همکاری به عنوان مشاور در کنار تیم های لیگ‌برتر حاضرم

شفق: من هوادار شماره یک تراکتورسازی هستم

ناصر شفق که در حال حاضر به عنوان مشاور فرهنگی وزیر نیرو مشغول به فعالیت است روی فیلم جدیدش به نام پاییز هم مشغول به کار است.

شفق: من هوادار شماره یک تراکتورسازی هستم
شفق در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از اتفاقاتی که برای من در تراکتورسازی افتاد، دیگر علاقه آنچنانی برای بازگشت به فوتبال ندارم. من هر کجا بودم سعی کردم که سازندگی داشته باشم اما در حال حاضر کار کردن در فضای فوتبال برایم خیلی سخت است.

جام از دست تراکتور لیز خورد

من پیگیر فوتبال هستم و تراکتورسازی را هم از ته قلب خیلی دوست دارم. به عقیده من جام از دست تراکتور لیز خورد و در حالی که این تیم شایسته ترین برای قهرمانی بود، سپاهان این عنوان را به دست آورد. البته من احترام خاصی برای سپاهان و آقای فرکی قائل هستم به عقیده من او یکی از موفق ترین مربیان 10 سال اخیر است که از او می‌ توان به عنوان یک پهلوان نام برد چون حسین فرکی اخلاق مدار و با دانش است.

من هوادار شماره یک تراکتورسازی هستم

اگر بخواهم در مورد اتفاقاتی که در تراکتورسازی رقم خورد، حرفی بزنم من خودم مدیریت باشگاه را به دوستم سپردم و این دلیل نمی‌ شود که تراکتورسازی را دوست نداشته باشم و این تیم را از ته قلبم دوست دارم. من اولین کارت هواداری تراکتورسازی را به اسم خودم صادر کردم و این عنوان تا ابد مال من است و من هوادار شماره یک تراکتورسازی همیشه خواهم بود. امیدوار هستم این تیم در فصل آینده در رقابت های آسیایی و لیگ بتواند دل هواداران پرشمارش را شاد کند چون من فکر می‌ کنم تراکتورسازی یکی از سه تیم پرطرفدار کل آسیاست. شما ببینید برای بازی پایانی لیگ مقابل نفت 100هزار تماشاگر با بلیت فروشی به استادیوم آمده بودند در حالی که در حال حاضر در هیچ کدام از استادیوم های ایران 100هزار نفر با این شرایط حضور پیدا نمی‌ کنند.

به عنوان مشاور در کنار تیم های فوتبال همکاری می‌ کنم

من خبر برعهده گرفتن مدیریت باشگاه برق شیراز را کاملا تکذیب می‌ کنم تا امروز هیچ پیشنهادی به من نشده است، من برای تیم های شیرازی احترام خاصی قائلم و به عقیده من خیلی حیف است که آنها هیچ نماینده ای در لیگ‌برتر ندارند. اما تا امروز هیچ صحبتی پیرامون حضور من در شیراز صورت نگرفته است اما اگر از من بخواهند به عنوان مشاور نه تنها در شیراز بلکه در همه شهرهای ایران حاضر به همکاری با باشگاه ها هستم.

دیدگاه‌ها