کد خبر : 1242673 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:48 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

کارلتو جدایی اش از رئال را تلویحا تایید کرد

آنچلوتی: باید یک سال استراحت کنم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید عنوان کرد که برای عمل جراحی، باید یک سال از مربی گری به دور باشد.

آنچلوتی: باید یک سال استراحت کنم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعات مبنی بر اخراج آنچلوتی شنیده می‌شد، سرمربی رئال عنوان کرد که برای عمل جراحی، نمی‌تواند یک سال مربی گری کند و احتمالا از جمع سپیدپوشان جدا خواهد شد.
او گفت:" در کنفرانس پس از بازی گفتم و حالا هم تکرار می‌کنم. یک سال استراحت خواهم کرد و دلایل محکمی هم برای این تصمیمم دارم.

باید یک عمل جراحی برای درمان مشکلات ستون فقراتم انجام دهم. مدتی است که این مشکل روی دستانم تاثیر گذاشته و اگر رفع نشود، مشکل به پاهایم منتقل می‌شود بنابراین برای جراحی وقت تعیین کرده ام البته نمی‌دانم که پس از جراحی نیز چه مدت نمی‌توانم به کارم ادامه دهم و بستگی به شرایطم پس از جراحی دارد. از اینکه با گالیانی قرار ملاقات دارم، خیلی خوشحالم ولی هیچ چیزی نمی‌تواند برنامه‌ام را تغییر دهد.

برای جراحی به ونکوور کانادا خواهم رفت؛ آنجا با همسرم یک خانه خریده ایم. دوران استراحتم بین مادرید و کانادا سپری خواهد شد زیرا دو سال حضور در مادرید خیلی دشوار بود.

نمی توانید تصور کنید که هر روز تمرین دادن تیمی مانند رئال، چقدر انرژی از شما نمی گیرد؛ چه از نظر بدنی و چه ذهنی. پس از آن، برای یک برنامه دیگر به خانه بازمی گردم. یک ماه دیگر نوه ام به دنیا خواهد آمد و این چیزی نیست که بخواهم و دوست داشته باشم که از دستش بدهم.

بازگشت به میلان؟ همیشه گفته ام که اگر روزی به ایتالیا برگردم، تنها برای کار کردن با میلان خواهد بود."

دیدگاه‌ها