کد خبر : 1242682 | 04 خرداد 1394 ساعت 13:09 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

عبدالله‌زاده: دلیل خط خوردنم فنی نبود

هافبک دفاعی سابق فولاد گفت: حدود هشت ماه از شرایط مسابقه دور بودیم و دلیل خط خوردن ما از تیم ملی همین موضوع بود و ربطی به مسائل فنی نداشت.

عبدالله‌زاده: دلیل خط خوردنم فنی نبود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، احمد عبدالله زاده  در مورد خط خوردنش از اردوی تیم ملی گفت: طی صحبت‌هایی که آقای کی‌روش در روز پایانی اردو با ما داشت به من و ماهینی اعلام کرد در این اردو شما را دعوت کردم تا شرایط بدنی‌تان را بسنجم اما چون هفت الی هشت ماه از میادین دور بودید بهتر است در تمرینات پیش فصل تیم‌های نظامی که می‌خواهید در آن بازی کنید، شرکت کرده و آنجا آمادگی خود را دوباره بدست بیاورید. او همچنین به ما گفت در بازی‌های لیگ شرکت کنید تا پس از رسیدن به مرز آ‌مادگی مناسب دوباره به اردو دعوت شوید و به ما گفت که همچنان بازی‌هایمان را زیر نظر دارد و نیاز است تا در آینده دوباره به اردو اضافه شویم.

وی ادامه داد: حدود هشت ماه از شرایط مسابقه دور بودیم و دلیل خط خوردن ما از تیم ملی همین موضوع بود و ربطی به مسائل فنی نداشت. کی‌روش همچنین در صحبت‌هایی که ما با داشت اعلام کرد دو هفته دیگر با ترکمنستان بازی داریم و نمی‌توانیم روی این بازی و همچنین دیدار با ازبکستان بر روی ما حساب کند و فقط گفت که همچنان به ما نظر دارد و دوباره به تیم ملی دعوت خواهیم شد.

عبدالله‌زاده در مورد شرایط اردوی تیم ملی و تمرینات کی‌روش گفت: واقعا کی‌روش مربی خوبی است. او به فکر ما بود و من هم در اردوی پرتغال خودم را به خوبی نشان دادم و همین موضوع باعث شد تا پس از 8 ماه دوباره به تیم ملی دعوت شوم و امیدوارم یک تیم خوب در لیگ برتر پیدا کنم تا عاملی شود برای بازگشت به تیم ملی.

بازیکن سابق فولاد در مورد اینکه چه تیمی را برای ادامه فعالیتش انتخاب کرده است گفت: هنوز دراین خصوص تصمیم گیری نکرده‌ام. برای حضور در سربازی کد ارتش خوردم و شش ماه از سربازی‌ام به پایان رسیده و آموزشی نیز در صفر 7 کازرون شیراز بودم.

وی یادآور شد: طی چند روز آینده تیمی که در آن بازی خواهم کرد مشخص می‌شود اما به احتمال زیاد به تیمی بروم که بهتر باشد و نظر خودم بیشتر بر روی تراکتورسازی است.با این حال این موضوع بستگی به نظر سردار باران چشمه دارد چرا که او اعلام کرده بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی دارند را به تیم‌های لیگ برتری معرفی می‌کنند تا آنها خراب نشوند.

عبدالله زاده گفت: در هر صورت با مساعدت سردار کمالی مشکل سربازان برطرف شد و او اعلام  کرد هر بازیکنی که 4 ماه از حضورش از خدمت سربازی سپری شده می‌تواند در لیگ بازی کند.

وی در پایان گفت: من همچنین بازیکن تیم امید هستم و به احتمال زیاد در اردوی ترکیه این تیم را همراهی خواهم کرد.

دیدگاه‌ها