کد خبر : 1242685 | 04 خرداد 1394 ساعت 13:17 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

در دقایق پایانی تمرکزمان را از دست دادیم

ایران‌پوریان: مقصر قهرمان نشدن تراکتور خودمانیم

مدافع راست تراکتورسازی اعتقاد دارد اگر یک تیم هم امسال شایسته قهرمانی بوده آن تیم، تیمی نبوده جز تراکتورسازی تبریز.

ایران‌پوریان: مقصر قهرمان نشدن تراکتور خودمانیم
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران‌پوریان در این رابطه گفت: تا به امروز هم حسرت قهرمانی از دست رفته را می‌ خوریم. اگر بخواهم اسم یک تیم را ببرم که شایسته قهرمانی است آن تیم تراکتورسازی است زیرا از ابتدا تا انتهای فصل ثبات داشتیم. البته خودمان را مقصر می‌ دانیم چون در دقایق پایانی بازی با نفت تمرکزمان را از دست دادیم و برد را با مساوی و نایب قهرمانی را با قهرمانی عوض کردیم. متاسفانه این اتفاق افتاد. کمترین هدیه ای که می‌ توانستیم به هوادارانی که در سرما و گرما از تیم مان حمایت کردند، بدهیم قهرمانی بود که متاسفانه نتوانستیم این کار را بکنیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد که داوری را مقصر از دست دادن قهرمانی می‌ دادند یا خیر پاسخ داد: اول خودمان را مقصر می‌ دانم چون تمام بازیکنان در 10 دقیقه پایانی تمرکز خود را از دست دادند. شاید در چند هفته پایانی لیگ داوری به ضرر ما بود. البته عمدا نه مثلا در بازی با سپاهان پنالتی ما به اشتباه گرفته شد و باخت دادیم اما در فینال پنالتی ای که کارشناسان صددرصد تاییدش کردند برای ما گرفته نشد آن هم زمان که بازی 2ـ3 به نفع ما بود و شاید اگر آن پنالتی گرفته می‌ شد نفت نمی‌ توانست مساوی کند و قهرمانی را از ما بگیرد. همانطور که گفتم اول خودمان را مقصر می‌ دانیم و بعد هم آنهایی را که بازی آن طرف را 2ـ2 اعلام کردند و باعث شدند 5 دقیقه آخر بازی بخوابد. در فوتبال 3 دقیقه هم خودش کلی است همانطور که در لیگ انگلیس یک بازیکن در 3 دقیقه هت تریک کرد. حالا ما نمی‌ گوییم که اگر آن 5 دقیقه بازی نمی‌ خوابید ما صددرصد قهرمان بودیم اما هم ما و هم نفت می‌ توانستیم به قهرمانی نزدیک شویم بنابراین از این لحاظ بد بود. با احساسات هوادارانی که بدون هیچ توقعی آمدند و حمایت کردند بازی شد و تعداد بسیار زیادی ناراحت شدند.

مدافع سرخپوشان تبریز که عملکرد خوبی از خود در این فصل برجا گذاشت در مورد عدم دعوتش به تیم‌ملی گفت: واقعا انتظار داشتم که دعوت شوم چون شرایطم خوب بود. گرچه دوست ندارم از خودم تعریف کنم و قصدم هم این نیست جا دارد اینجا به هم تیمی هایم نریمان‌جهان و احمدزاده تبریک بگویم چون واقعا حقشان بود که در تیم‌ملی حضور داشته باشند بحث آندو هم که جداست زیرا او همیشه در تیم‌ملی حضور دارد من هم سعی و تلاشم را می‌ کنم در اردوهای بعدی حضور داشته باشم.

ایران‌پوریان در پایان در مورد اینکه چند درصد از قراردادش را از تراکتور گرفته افزود: هنوز مقداری از طلبمان مانده باشگاه هم سعی و تلاشش را می‌ کند تا پرداخت کند.

دیدگاه‌ها