کد خبر : 1242690 | 04 خرداد 1394 ساعت 13:40 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

نجف نژاد: دولت برای واگذاری عجله نکند

مقداد نجف نژاد رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال و نماینده مجلس از لغو شدن مرحله چهارم مزایده و واگذاری دو باشگاه سرخابی از نمایندگان مجلس تشکر کرد.

نجف نژاد: دولت برای واگذاری عجله نکند
به گزارش "ورزش سه"، نجف نژاد به خبرنگار ما گفت: من خودم هم به اندازه شما در جریان لغو مزایده و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هستم اما از این بابت از نمایندگان مجلس تشکر می‌ کنم چون در حال حاضر بزرگترین دغدغه هواداران همین بحث های واگذاری است.

او ادامه داد: خبر لغو طرح دو فوریتی که من به مجلس ارائه کردم صحت ندارد. بعد از بررسی ها به من اعلام شده که ابهاماتی در این طرح وجود دارد که موارد زیادی است که ما راجع به آن بررسی های لازم را انجام دادیم.

وی افزود: درخواست من از دولت محترم این است که عجله ای برای واگذاری نداشته باشند تا بتوانیم یک کار درست و تمیزی انجام دهیم که در آینده دغدغه ای به وجود نیاورد و قانون شفاف و آینده نگری را ارائه دهیم که دو باشگاه را به سرانجام برساند.

نجف نژاد در پایان در رابطه با صحبت هایش پیرامون حضور علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال عنوان کرد: در حال حاضر فقط می‌ توانم بگویم که منصوریان هم جز گزینه هاست و بیشتر از این نمی‌ توانم حرفی بزنم.

دیدگاه‌ها