کد خبر : 1242700 | 04 خرداد 1394 ساعت 14:08 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل بدهی بین المللی تراکتور حل شد

رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مشکلات مربوط به بدهی بین المللی این باشگاه که از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) پیگیری می شد، حل شده است.

مشکل بدهی بین المللی تراکتور حل شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار غلام عسگر کریمیان افزود: یکی از بازیکنان خارجی تراکتورسازی که سه فصل قبل عضو این تیم بود شکایتی برای دریافت حقوق خود تنظیم و به فیفا ارسال کرده بود که بر اساس آن باشگاه ملزم به پرداخت مبلغ مورد نظر شد.

وی اظهارکرد: بر اساس پیگیری های وکیل بازیکن مزبور باشگاه تراکتورسازی محکوم به پرداخت مبلغ 12 میلیارد و 500 میلیون ریال شده بود.

کریمیان با بیان اینکه باشگاه تراکتورسازی نیز از طریق وکیل خود موضوع را با جدیت پیگیری کرد، ادامه داد: با تمام این اوصاف مبلغ فوق هفته گذشته پرداخت گردید زیرا که درغیر این صورت شش امتیاز از لیگ برتر فصل 93-94 تیم فوتبال تراکتورسازی کاسته می شد.

وی، با انتقاد ازنحوه عملکرد مالی و مدیریتی مسئولان پیشین باشگاه تراکتورسازی، اظهارکرد: متاسفانه به دلیل مشکلات به وجود آمده در فصول قبلی بیشتر وقت مدیران کنونی باشگاه صرف رفع معضلات گذشته می شود.

''اشپیتیم آرفی''بازیکن آلبانیایی تبار که در فصل یازدهم لیگ برتر و در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی سرمربی وقت تراکتورسازی و مدیریت محمد حسین جعفری به این تیم منتقل شد، تنها پس از چند هفته حضور به دلیل مشکلات به وجود آمده تراکتور را ترک کرد.

دیدگاه‌ها