کد خبر : 1242705 | 04 خرداد 1394 ساعت 14:20 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

نژاد فلاح: به جز الهلال به هیچ چیز فکر نکنید

محمد حسین نژاد فلاح که همراه کاروان پرسپولیس به ریاض پرواز کرد در جمع سرخپوشان از آنها خواست بدون توجه به مسائل پیش آمده روی موفقیت در بازی با الهلال تمرکز کنند

نژاد فلاح: به جز الهلال به هیچ چیز فکر نکنید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، محمدحسین نژادفلاح در سفر به ریاض همراه سرخپوشان شد. وی پس از حضور در فرودگاه در جمع سرخپوشان حاضر شد و با آنها به گفتگو پرداخت نژاد فلاح در صحبت های خود از بازیکنان خواست بدون توجه و تاثیرپذیری از شرایط پیش آمده برای پرواز و احکام صادره از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران تنها روی بازی با الهلال تمرکز کنند.

وی ادامه داد شما در مسیر آسیایی خود راه سختی را طی کرده اید و موفقیت در این بازی می تواند پیش زمینه ای برای قهرمانی در آسیا در این رقابتها و در فصل آینده باشد شما با نتایجی که در هفته های اخیر کسب کردید به خوبی نشان دادید که دارای این شایستگی هستید و همین تیم می تواند تا قله های فوتبال آسیا پیش برود.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد:برای خوشحالی هواداران که با تمام وجود و سخترین شرایط از شما و تیم خودشان حمایت کردند باید بدون توجه به هر مسئله دیگری به موفقیت در این بازی بیاندیشیم.

دیدگاه‌ها