کد خبر : 1242715 | 04 خرداد 1394 ساعت 15:15 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو باشگاه باید به بخش خصوصی واگذار بشوند

اظهارت رییس کمیسیون اصل نود درباره مزایده

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ادعا می‌ کند که تحت هر شرایطی باید مزایده بعدی برگزار شود تا تکلیف مالکان جدید سرخابی ها هر چه زودتر مشخص شود.

اظهارت رییس کمیسیون اصل نود درباره مزایده
محمدعلی پورمختار در این باره به "ورزش سه" گفت: اصلا اینکه دو باشگاه در 4 مزایده قبلی به فروش نرسیده اند، موضوع مهمی نیست و باید مزایده های بعدی برگزار شود تا تکلیف دو باشگاه مشخص شود. به هر حال مالکان جدید این دو باشگاه باید برای فصل بعد تکلیف خود را مشخص کنند.

او ادامه داد: این نیست که بگوییم ما با خصوصی سازی دو باشگاه موافق هستیم یا نه. موضوع خصوصی سازی به صورت قانون درآمده است و همه ملزم به اجرای این قانون هستیم. اصلا نظر شخصی در این باره اهمیت زیادی ندارد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پاسخ به این سوال که مزایده فروش استقلال و پرسپولیس تا چند بار باید تکرار شود هم گفت: اصلا تعداد ندارد، باید آنقدر تکرار شود تا بالاخره تکلیف دو باشگاه مشخص شود. تردید نکنید که هیات واگذاری نحوه واگذاری را مشخص می‌ کند اما چیزی که هست این است که دو باشگاه باید به بخش خصوصی واگذار بشوند.

پورمختار در پاسخ به این سوال که آیا نماینده های اصولگرای مجلس مخالف خصوصی شدن دو باشگاه هستند هم گفت: یک بحث هایی شده است و من این موضوع را کتمان نمی‌ کنم اما طبق قانون باید استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شوند و این ماجرا متوقف نخواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان در مورد اینکه خیلی ها می‌ گویند در این بلاتکلیفی استقلال و پرسپولیس در یارگیری در فصل نقل و انتقالات متضرر می‌ شوند هم گفت: نه اینطور نیست؛ 2باشگاه الان بی صاحب نیستند. مدیرانی که هم اکنون روی کار هستند در فصل نقل و انتقالات کارشان را می‌ کنند و بعد از اینکه تکلیف مالکیت دو باشگاه مشخص شد. صاحبان جدید زمام امور را به دست می‌ گیرند.

دیدگاه‌ها