کد خبر : 1242717 | 04 خرداد 1394 ساعت 15:19 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

کامیابی‌نیا: کاری به حاشیه‌ها نداریم

هافبک تیم فوتبال نفت گفت: از تیم‌های بدون حاشیه لیگ و فوتبال ایران در فصل گذشته بودیم و با جنگ روانی احتمالی عربستانی‌ها وارد حاشیه نمی‌شویم.

کامیابی‌نیا: کاری به حاشیه‌ها نداریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، کمال کامیابی‌نیا اظهار داشت: طبق شنیده‌ها جنگ روانی الاهلی از همین حالا شروع شده و آنها با این ادعا که در بازی رفت در فرودگاه معطل شدند، می‌خواهند تلافی کنند اما تیم ما از تیم‌های بی‌حاشیه لیگ و فوتبال ایران در فصل گذشته بود و وارد حاشیه نخواهیم شد و به جنگ روانی آنها اعتنایی نخواهیم کرد.

وی افزود: در بازی‌های آخر لیگ برتر شرایط خوبی نداشتیم اما با برد مقابل الاهلی شرایط روحی و روانی‌مان خوب شده و کادر فنی روی این موضوع به خوبی کار کرده است تا حالا با انگیزه و روحیه بالا به مصاف الاهلی برویم. 

هافبک نفت عنوان کرد: الاهلی تیمی است که در بازی رفت روند 33 بازی شکست‌ناپذیری‌اش تمام شد. ما در آن بازی توانایی خودمان را ثابت کردیم و قطعاً باز هم می‌توانیم به آنها گل بزنیم.

کامیابی‌نیا نفت گفت: با گلزنی مقابل به الاهلی در خانه حریف به هدفمان خواهیم رسید، زیرا خیلی سخت گل می‌خوریم و این مساله به نفع ما خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای پایان دادن به سال خوب‌مان 2 بازی داریم که ابتدا باید از سد الاهلی بگذریم و سپس در فینال جام حذفی به میدان برویم، پس با تمام قدرت ابتدا به مصاف الاهلی می‌رویم تا به جمع 8 تیم برتر آسیا صعود کنیم.

دیدگاه‌ها