کد خبر : 1242719 | 04 خرداد 1394 ساعت 15:29 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید منتظر مدارک از ترکیه می ماندیم

کسرایی: تخلف موتومبا را سریعا اطلاع دادیم

مسئول روابط بین الملل سازمان لیگ می گوید به محض اینکه از فدراسیون فوتبال ترکیه جواب گرفتند، آن را به سازمان لیگ ارجاع دادند.

کسرایی: تخلف موتومبا را سریعا اطلاع دادیم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا کسرایی در رابطه با پرونده مربوط مارتین موتومبا، بازیکن تیم راه آهن گفت: اوایل اردیبهشت ماه، از طرف باشگاه نفت مسجدسلیمان، لینک هایی مربوط به تخلف این بازیکن برای بنده فرستاده شد، به دلیل اینکه ما باید مستندات کافی داشته باشیم و نمی توانیم با استندات به حرف کارمان را پیش ببریم، بلافاصله با فدراسیون فوتبال ترکیه ارتباط برقرار کردیم و از آنها تقاضای مستندات کتبی نسبت به بازی های این بازیکن و تاریخ آی تی سی این بازیکن را کردیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه مستندات به دستمان رسید و متوجه شدیم این بازیکن متخلف است، فورا این را به سازمان لیگ اعلام کردیم، این موضوع به قبل از بازی پیکان و راه آهن مربوط می باشد. مسئولیت صدور آی تی سی برعهده فدراسیون ترکیه است و آنها باید پاسخگو که چرا تاریخ آی تی سی را به دروغ اعلام کردند.

کسرایی در پایان گفت: البته لازم نیست برای آی تی سی هر بازیکنی که وارد ایران می شود، استعلام کنیم اما این بازیکن به دلیل اینکه مستنداتی مبنی بر تخلفش به دستمان رسید این کار را انجام دادیم و به محض اینکه از ترکیه جواب کتبی گرفتیم آن را به سازمان لیگ اعلام کردیم و آنها نیز به کمیته انضباطی سپردند تا در این رابطه تصمیم گیری کنند.

دیدگاه‌ها