کد خبر : 1242720 | 04 خرداد 1394 ساعت 15:31 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

کمک مالی نکنند، فجر سپاسی منحل می شود

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی شیراز عنوان کرد، در صورتی که استانداری استان فارس به باشگاه ما کمک مالی نکند احتمال حذف تیم فوتبال فجر هم وجود دارد.

کمک مالی نکنند، فجر سپاسی منحل می شود
به گزارش "ورزش سه"، قنبری به خبرنگار ما گفت: واقعیت این است که تیمداری در لیگ یک خیلی سخت تر و پر خرج تر از لیگ برتر است، اما تا امروز مسئولین استان هیچ کمک مالی به ما نکرده اند. در حقیقت من هیچ انگیزه ای برای حفظ تیم فجر در لیگ یک و یا صعود این تیم به لیگ برتر نمی بینم. تا امروز هم آقای غیب پرور خیلی به ما لطف داشته و از فجر حمایت کرده است.

او ادامه داد: هنوز سیاست های باشگاه فجر برای فصل آینده تعریف نشده است مهمترین مساله در حال حاضر تامین بودجه برای فصل آینده است. ما داقل برای اینکه بتوانیم تیم را حفظ و تقویت کنیم تا بتواند برای گرفتن سهمیه لیگ برتر بجنگد، باید 5،6 میلیارد هزینه کنیم. تا امروز هیچ پولی حتی یک ریال هم از سوی مسئولین استان به باشگاه فجر تزریق نشده است.

وی افزود: از فصل گذشته ما با اکثر بازیکنمانمان قرارداد داریم، اما بعد از سیاست گذاری فصل آینده تکلیف مربی را مشخص خواهیم کرد. در درجه اول باید بودجه باشگاه برای فصل آینده باید مشخص شود.

دیدگاه‌ها