کد خبر : 1242728 | 04 خرداد 1394 ساعت 16:00 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

هر دو جام در اصفهان می ماند

محمدی: فکرش را می کردم دعوت شوم

هادی محمدی مدافع ذوب آهن توانست با ارائه بازی های خوب در لیگ جایی در تیم ملی داشته باشد.

محمدی: فکرش را می کردم دعوت شوم
هادی محمدی در خصوص شرایط فینال جام حذفی و خودش گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

برای فینال آماده ایم

در حال حاضر تمرینات خوبی برگزار می کنیم تا برای بازی با نفت تهران در فینال جام حذفی آماده شویم. امروز و فردا هم دو بازی دوستانه با تیم ملی دانشجویان انجام می دهیم تا تمام بازیکنان 90 دقیقه بازی کنند و شرایط بازی را هم داشته باشند.

هر دو جام در اصفهان می ماند

بازی های لیگ با جام حذفی 180 درجه فرق دارد . این تیم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا بازی می کرد و ما هم با یک بازی خوب توانستیم پیروز شویم. نفت در لیگ نتوانستن قهرمان شود و به همین خاطر انگیزه زیادی برای قهرمان شدن در جام حذفی دارد. تیم ما خیلی انگیزه دارد و حسابی آماده هستیم و می خواهیم در جام حذفی قهرمان شویم تا هر دو جام در اصفهان بماند.

تراکتور قهرمان نشد چه ربطی به باند دارد؟

من فکر نمی کنم صحبت کردن در مورد باند اصفهانی و حرف و حدیث هایی که بعد از بازی نفت و تراکتور پیش آمد درست باشد. همه چیز مشخص است و تراکتور و نفت خودشان می توانستند قهرمانی را حفظ کنند و ربطی به باند ندارد. در سه، چهار دقیقه هم کار سختی نمی توان کرد.

جنس ذوب آهن جور است

ذوب آهن ابتدای فصل تغییرات زیادی داشت و در دو سال گذشته هم تیم هم از لحاظ فنی و هم روحی افت داشت. اما با حضور آقای یحیی گل محمدی که یکی از بهترین مربیان ایران از لحاظ اخلاقی و دانش هستند توانستیم در ادامه فصل نتایج بهتری بگیریم. ابتدای فصل بازیکنان با هم مچ نبودند چون تغییرات زیادی داشتیم. البته خوب بازی می کردیم اما با بدشانسی نتیجه نمی گرفتیم . به بازی خوب هم امتیاز نمی دهند اما در ادامه کاملا مچ شدیم و به قول معروف جنس مان جور شد.

رضایی خیال مدافعان را راحت کرد

در نیم فصل خریدهای خوبی داشتیم و کاوه رضایی کم کم در تیم جا افتاد و گل های خیلی خوب و به قول معروف زلاتانی زد و با حضور او و سایر مهاجمان خیال ما مدافعان راحت تر شد. ما اسکلت تیم مان را شناختیم و توانستیم خوب کار کنیم.ما جوان های زیادی داریم که خودشان را خوب نشان دادند. احسان پهلوان در تیم ملی امید خوب کار کرد یا اسماعیلی فر که گل های حساسی برای ما زد. از لحاظ مدیریتی هم حمایت جانبه از تیم انجام شد و امیدوارم برای فصل آینده هم تیم قوی ببندیم.

فکرش را می کردم به تیم ملی دعوت شوم

خداراشکر توانستم نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و با توجه به عملکردی که داشتم فکر می کردم به تیم ملی دعوت شوم. به نظر من کل بازیکنان ذوب آهن، تیم ملی هستند چون واقعا فوق العاده کار کردیم. امیدوارم بتوانم با بازی های خوب در تیم ملی تداوم داشته باشم.

دیدگاه‌ها