کد خبر : 1242731 | 04 خرداد 1394 ساعت 16:14 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

انجام تست خون از بازیکنان لیگ برتر فوتبال

رئیس مرکز ارزیابی های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران اعلام کرد که فصل آینده از بازیکنان لیگ برتری تست خون گرفته می‌شود.

انجام تست خون از بازیکنان لیگ برتر فوتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، زهره هراتیان درباره حضور خود درباره حضور خود در مجمع جهانی فیفا گفت: مجمع جهانی فیفا در روزهای 28 و 29 می (7 و 8 خردادماه) در زوریخ برگزار می‌شود. در این نشست درباره چگونگی و پیرامون علل پیشرفت پزشکی فو‌تبا‌ل، فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته و استانداردهای پزشکی در ایران گزارش کاملی ارائه خواهم کرد.

وی افزود: به دلیل عملکرد خوبی که ایران در زمینه پزشکی در فوتبال آسیا داشته، قرار است در این مجمع از دستاوردهای پزشکی فدراسیون فوتبال ایران به همراه فدراسیون‌های آلمان و کانادا تقدیر شود.

رئیس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران تصریح کرد: تمام تلاشم بر این است که در این مجمع از فیفا برای تکمیل ساختمان پزشکی فوتبال اعتبار جذب کنم تا در زمان مقرر، مراحل ساخت آن به پایان رسیده باشد.

هراتیان عنوان کرد: روز دوم این مجمع مربوط به انتخابات و تعیین رئیس جدید فیفا است که این جلسه با حضور سپ بلاتر و روسای فدراسیون‌های فوتبال همه کشورها روز جمعه هشتم خردادماه برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: در حاشیه این مجمع قصد داریم نشستی را با مسئولان فیفا در زمینه تست خون از بازیکنان در فصل آینده لیگ برتر انجام دهیم. البته انجام تست خون از بازیکنان فو‌تبا‌ل برای اولین بار در ر‌قابت‌های جا‌م جها‌نی برزیل 2014 انجام شد و فیفا برای جلوگیری از دوپینگ، از تمام بازیکنان کشورهای شرکت کننده پیش از شروع این جام، تست خون گرفت.

دیدگاه‌ها