کد خبر : 1242737 | 04 خرداد 1394 ساعت 16:29 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون آسیا شکایت کند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تداوم رفتار بد عربستانی‌ها در فرودگاه‌ ریاض با استقلال و پرسپولیس را نیازمند پیگیری بیشتر دانست.

فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون آسیا شکایت کند
مقداد نجف نژاد با بیان این‌که متأسفانه اولین‌بار نیست که عربستان ورزشکاران ایرانی را به بهانه‌های وافی در فرودگاه معطل می‌کند، گفت: قبلا هم فرودگاه ریاض چنین برخوردی با تیم استقلال داشت و این موضوع درباره پرسپولیس قابل پیش‌بینی بود به همین دلیل، فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تقاضا کرده بود نماینده‌ای در فرودگاه داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس ادامه داد: آن‌ها می‌خواهند روی انگیزه بازیکنان ما اثر بگذارند و از نظر روحی تیم را به هم بریزند. پرسپولیس برای بُرد رفته و همه باید دغدغه حمایت از نماینده کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا را داشته باشیم.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به این‌که دراین مورد فدراسیون فوتبال ایران باید وارد عمل شود٬ گفت: البته فدراسیون از AFCتقاضای حضور نماینده کرد که این اتفاق افتاد ولی در صورت وجود دوباره مشکلات بازهم بایدAFCشکایت شود؛ زیرا ما همیشه سعی کرده‌ایم بهترین میزبانی را داشته باشیم و بهترین هتل و امکانات رفت‌وآمد وکمترین معطلی تیم‌های دیگر کشورها در فرودگاه را داشته‌ایم و این‌که با تیم‌های ما چنین برخوردی شود اصلا صحیح نیست.

تیم پرسپولیس که در ادامه رقابت‌های خود در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا برای دیدار با تیم الهلال به ریاض سفر کرده پیش از این به دلیل پیش‌بینی کارشکنی‌هایی از AFC درخواست کرده بود که برای نظارت بیشتر نماینده‌ای در فرودگاه داشته باشد٬ اما با این حال پرسپولیسی‌ها 5 ساعت در این فرودگاه معطل شدند. نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به مسئولان باشگاه پرسپولیس اطمینان خاطر داد که گزارش معطلی بازیکنان را به AFCمنعکس کند.

دیدگاه‌ها