کد خبر : 1242739 | 04 خرداد 1394 ساعت 15:45 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندو دپورتیوو

ویدال؛ جانشین احتمالی آلوس در بارسلونا

الکس ویدال، مدافع 25 ساله باشگاه سویا، مورد توجه مسئولان بارسلونا قرار گرفته و در صورت جدایی احتمالی آلوس، او یکی از مهمترین گزینه های جانشینی این مدافع برزیلی خواهد بود.

ویدال؛ جانشین احتمالی آلوس در بارسلونا
به گزارش "ورزش سه"، نشست خبری دنی آلوس که ساعتی پیش برگزار شد، حاوی خبرهای خوبی برای مدیران بارسلونا نبود و احتمالا شاهد جدایی این مدافع ارزشمند برزیلی پس از بازی فینال لیگ قهرمانان خواهیم بود. آلوس با 5 عنوان قهرمانی لالیگا و دو یا سه قهرمانی چمپیونزلیگ، بارسا را ترک خواهد کرد.

ماه گذشته نشریات چاپ کاتالونیا، از بازیکنانی نظیر متیو دارمیان، آئوریه، پیژچک، فابینیو، گاسپار و مانکیو برای جانشینی آلوس خبر داده بودند اما امروز موندو دپورتیوو ادعا کرد که الکس ویدال، مدافع ارزشمند سویا، از بیشترین شانس برای جانشینی آلوس برخوردار است.

ویدال فصل 2001-2002 برای تیم دوم نوجوانان بارسا بازی می کرد. او سابقه بازی برای ناستیچ، پاناتینایکوس، مایورکا و آلمریا را نیز در کارنامه دارد. ویدال در کارهای تهاجمی به نسبت کارهای دفاعی، تبحر بیشتری دارد. او نیز همچون یوردی آلبا، زیر نظر اونای امه ری، به یک بازیکن شاخص تبدیل شده است. لازم به ذکر است که امه ری در والنسیا مربی یوردی آلبا بود.

دیدگاه‌ها