کد خبر : 1242742 | 04 خرداد 1394 ساعت 16:00 | 188.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه تصویری

همه مدعیان نیمکت استقلال در جوانی

باشگاه استقلال چند روز پس از بلاتکلیفی انتخاب مالک احتمالا با شکلی تازه آماده فصل جدید رقابت های لیگ‌برتر فوتبال ایران خواهد شد.

همه مدعیان نیمکت استقلال در جوانی
به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر مهمترین اخبار استقلال در سه حوزه خلاصه می‌ شوند؛ انتخاب سرمربی بعدی، سکوت معنادار امیر قلعه‌نویی و روشن شدن تکلیف مالکیت باشگاه. در این شرایط استقلال روزهایی پر از شایعه را پشت سر می‌ گذارد اما باید گفت به معنای واقعی در این باشگاه هیچ خبری نیست. چون تا زمان روشن شدن تکلیف سرمربی و البته مدیرعامل و حامی مالی همه گمانه زنی ها تا حد زیادی خطا دارند. اما با در نظر گرفتن احتمال حضور تیم مالی جدید برای استقلال گزینه های سرمربیگری آبی‌پوشان شامل چند اسم محدود خواهند بود. اگرچه در این بین مربیانی نیز هستند که دوست دارند گزینه استقلال باشند.

در این گزارش بد ندیدیم با انتشار تصاویری مربوط به جوانی این چهره ها تجدید خاطره ای با روزهای قدیمی آنها بکنیم:

علیرضا منصوریان: مردی که 20 سال پیش عنوان بهترین بازیکن لیگ ایران را گرفت، می‌ تواند بعد از 20 سال موقعیت موفقی در پیراهن سرمربیگری آبی ها داشته باشد. او در نفت سال جاری موفق بود، مشکل اینجاست که او علیرغم میل باطنی اش به حضور در استقلال حضورش در این مجموعه را انکار می‌ کند. با دست پس می‌ زند و با پا پیش می‌ کشد.


فرهاد مجیدی: ستاره ای که در استقلال بعد از 30 سالگی محبوب و محبوب تر شد و در میان دوست داشتنی های استقلال دهه اخیر رتبه اول را گرفت. او هیچگاه سابقه مربیگری نداشته اما همین محبوبیت وجهی است که حداقل برای حضور او روی نیمکت استقلال اهمیت زیادی دارد. فعلا او را خط نزنید چون اوست که بخشی از معادلات را تعیین می کند .

1029752

مهدی پاشازاده: ستاره آبی ها در جام‌جهانی 98 قبل از اینکه دور فعالیت در استقلال به او داده شود، خود مشغول به کار شد وبا تجربه هدایت تیم های لیگ دسته اولی می خواست به عنوان دستیار امیرقلعه نویی در این تیم فعالیت کند که این اتفاق رخ نداد . او خود را گزینه هدایت استقلال می داند.

1029753 

امیر قلعه‌نویی: هنوز پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ ایران است اگر نتایج ضعیف دو سال اخیر در کارنامه اش وارد نمی‌ شد، می‌ توانست همچنان گزینه غیرقابل تغییر آبی ها باشد. قلعه‌نویی، بارها قول قهرمانی را داد و با نتایج کسب شده و از محبوبیت و وجاهت دور شد تا حداقل شانس را برای ادامه کار در استقلال داشته باشد.

1029754

جواد زرینچه: هنوز افتخار دارد که سال 78 و در 33 سالگی در 4 بازی هدایت آبی‌پوشان را برعهده داشته و 12 امتیاز گرفته است. او هم بعد از چندین سال کار در دسته اول در لیگ سال جاری دستیار امیر بود. حضور او در استقلال می‌ تواند تکرارکننده تجربه سال 1387 آبی ها باشد، زمانی که مرفاوی به عنوان دستیار قلعه‌نویی جای او را گرفت.

1029750

دراگان اسکوچیچ: در دو سال اخیر در لیگ ایران رتبه هفتم و پنجم را به دست آورده است. او یک مربی استاندارد صاحب توان علمی به روز است. با این حال یک مانع مهم در جهت وصال دراگان و استقلال وجود دارد. او برای فسخ قرارداد دو ساله اش با فولاد باید از موانع بسیاری بگذرد. کسب رضایت فولادی ها و احتمالا پرداخت خسارت مالی.


پرویز مظلومی: مظلومی دو سال در استقلال بوده و با این تیم مقام های سوم و دوم لیگ را گرفت. در جام‌حذفی هم قهرمان شد، پرسپولیس را هم 4 بار برد اما بعد از استقلال نتایج بسیار بدی گرفت. با این حال فاقد یکی از مهمترین فاکتورهای مهم برای به دست آوردن سکوی هدایت آبی هاست. «محبوبیت» یعنی چیزی که قلعه‌نویی هم موقتا از آن بی بهره است.

دیدگاه‌ها