کد خبر : 1242753 | 04 خرداد 1394 ساعت 17:35 | 42.7K بازدید | 0 دیدگاه

عابدینی: هدایتی بدهکار نیست

با وجود اینکه گفته می‌شود هیات واگذاری به دلیل بدهی های سنگین حسین هدایتی به بانک قصد ندارند باشگاه پرسپولیس را به استیل آذین ایرانیان بدهند با این حال مدیرعامل سابق پرسپولیس این مساله را تکذیب می‌ کند.

عابدینی: هدایتی بدهکار نیست
امیر عابدینی به "ورزش سه" گفت که باید نام شرکت استیل آذین ایرانیان به عنوان برنده مزایده اعلام شود.

حتما برنده مزایده اعلام می‌شود
من قبول ندارم که اعلام برنده مزایده به تعویق افتاده که روند خصوصی سازی متوقف شود. من اطمینان دارم که برنده مزایده به زودی اعلام می‌ شود و در این مساله تردیدی وجود ندارد چون دولت عزم جدی دارد که دو باشگاه را به بخش خصوصی واگذار کند.

معاون اول رئیس جمهور پیگیر واگذاری است
خیلی بعید است که خود آقای روحانی رئیس جمهور منتخب مردم به صورتی خاص پیگیر ماجرای خصوصی سازی بشود و من این مساله را قبول ندارم اما من گمان می‌ کنم که آقای جهانگیری معاون اول ایشان دارند این ماجرا را پیگیری می‌ کنند. البته من از اینکه دیشب برای واگذاری باشگاه به هدایتی جلسه داشتند یا نه؛ خبر ندارم و بعید است این مساله صحت داشته باشد.

هدایتی بدهی معوقه ندارد
من با اطمینان می‌گویم که آقای هدایتی بدهی معوقه بانکی ندارد. ممکن است که او به بانک ها بدهی داشته باشد اما برای همه آنها سند ملک گرو گذاشته و دارد آن را پرداخت می‌ کند ضمن اینکه بحث استیل آذین را باید از آقای هدایتی جدا کرد. این شرکت شخصیت حقوقی جداگانه دارد.

استیل آذین هیچ مشکلی ندارد
شرکت استیل آذین ایرانیان هیچ مشکلی ندارد و ما برای اینکه بتوانیم در مزایده شرکت کنیم، شکل ساختاری شرکت را هم درست کردیم. ما این کار را در حالی کردیم که از نظر من هیچ مشکلی در شکل ساختاری باشگاه وجود نداشت. ما به دولت احترام گذاشتیم و هر کاری که خیلی از شرکت ها نکرده بودند را انجام دادیم.

عدالت باشد باید استیل آذین برنده شود
اگر عدالت رعایت شود، باید شرکت استیل آذین برنده مزایده شود. شرکت های خودروساز به درستی از مزایده کنار رفتند و ما بدون هیچ مشکلی بیشترین رقم را پیشنهاد داده ایم. به همین دلیل باید این را بگویم که شرکت استیل آذین برنده مزایده است البته اگر عدالت رعایت شود.

دیدگاه‌ها