کد خبر : 1242754 | 04 خرداد 1394 ساعت 17:45 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با اسکای اسپورت

الشراوی : به آینده میلان خوشبین هستم

استفان الشراوی پس از مدت ها دوری از ترکیب میلان به دلیل مصدومیت، شب گذشته دو گل از سه گل تیمش برابر تورینو را به ثمر رساند تا بازگشت پرفروغی داشته باشد.

الشراوی : به آینده میلان خوشبین هستم
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم جوان میلان در دو فصل اخیر با بحران مصدومیت های متوالی روبرو بوده است. او که فصل 2012-2013، در 37 بازی موفق یه زدن 17 گل برای میلان شده بود، فصل 2013-2014 به دلیل مصدومیت، اغلب از میادین به دور بود و تنها 6 گل به ثمر رساند. اوضاع برای او در فصل جاری حتی بدتر هم شد و او یک هفته مانده به انتهای فصل، تنها 3 گل وارد دروازه حریفان میلان کرده است.

الشراوی که از ژانویه گذشته به دور از میادین بود، در انتهای بازی شب گذشته میلان مقابل تورینو، به اسکای اسپورت گفت:" من هنوز در انتهای تونل، نور را می بینم و به آینده میلان خوشبین هستم. دو فصل اخیر برای میلان مثبت نبوده و از اینکه بار دیگر از کسب سهمیه اروپایی ناکام مانده ایم نارحت هستم ولی قصد داریم فصل را با پیروزی تمام کنیم. تورینو را بردیم و هدفمان کسب پیروزی در هفته آخر است."

الشراوی در مورد دو گلی که به تورینو زد گفت:"سوای گل هایی که زدم، وضعیت بدنی خوبم باعث خوشحالی زایدالوصف من شده است. در این مدت به سختی کار کردم و خانواده ام نیز همواره پشتیبان من بودند.
مصدومیت های دو سال اخیر، باعث تقویت شخصیت مبارزه جویی من شده اند. یک فوتبالیست وقتی به سطح بالایی از فوتبال می رسد، باید بسیار تلاش کند تا همچنان در همان سطح بماند. تلاش و تمرین زیاد همیشه به شما پاداش خوبی خواهند داد."

دیدگاه‌ها