کد خبر : 1242757 | 04 خرداد 1394 ساعت 17:40 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

وزیر دارایی و دادگستری در سفر استانی بودند

سبحانی:2، 3 روز دیگر نتیجه مزایده اعلام می‌شود

مشاور سازمان خصوصی سازی ادعا می‌ کند که بی تردید برنده مزایده چهارم اعلام خواهد شد و تعویق اعلام برنده به معنای متوقف کردن خصوصی شدن 2باشگاه نیست.

سبحانی:2، 3 روز دیگر نتیجه مزایده اعلام می‌شود
جعفر سبحانی در این باره به "ورزش سه" گفت: واقعا ما فکر می‌ کردیم که امروز مصوبه هیات واگذاری به دستمان خواهد رسید و به همین دلیل اعلام کردیم که ساعت 14 برنده مزایده را اعلام می‌ کنیم. اما همه دیدند که ما چقدر صداقت داریم و به محض اینکه متوجه شدیم مصوبه امروز به دستمان نمی‌ رسد، به خبرنگاران اعلام کردیم که اعلام نتیجه مذاکره به وقت دیگری موکول شده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا مصوبه هیات واگذاری امروز به سازمان خصوصی سازی نرسید هم گفت: دلیل آن این است که وزیر اقتصاد و دارایی و همچنین وزیر دادگستری در سفر استانی بودند و به همین دلیل نتیجه مذاکره به امضای هیات واگذاری نرسید.

مشاور سازمان خصوصی سازی در مورد اینکه گفته می‌ شود اراده ای برای خصوصی شدن دو باشگاه وجود ندارد هم گفت: اصلا همچین چیزی نیست. با اطمینان می‌ گویم که همه برای واگذاری دو باشگاه بسیج شده اند و هیچ کس مخالف واگذاری دو باشگاه نیست.

سبحانی در پایان گفت: انشاالله ظرف دو، سه روز آینده نتیجه برنده مزایده را اعلام می‌ کنیم تا همه حرف و حدیث ها تمام شود. ما می‌ خواهیم این دو باشگاه در یک مسیر خوب واگذار بشوند.

دیدگاه‌ها