کد خبر : 1242767 | 04 خرداد 1394 ساعت 18:53 | 67.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای Tuttomercatoweb.com

اینتر به دنبال خرید مهاجم از رئال و بارسا

لیست خرید روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر در فصل نقل و انتقالات تابستانی آماده شده و در این لیست، نام سه چهره شاخص لالیگایی مشاهده می شود.

اینتر به دنبال خرید مهاجم از رئال و بارسا
به گزارش "ورزش سه"، اینتر فصل جاری سری آ را نیز با ناکامی به پایان برد. در حالیکه یک هفته به پایان رقابت ها باقیمانده، این تیم با شکست 3-2  در زمین جنووا، شانس کسب سهمیه لیگ اروپا را از دست داد و همچون همشهری خود آث میلان، باید فصل بعد را به دور از رقابت های اروپایی آغاز کند.

روبرتو مانچینی در نشست های خبری خود، از تصمیم جدی مدیران باشگاه برای خرید ستاره های بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی صحبت کرده و طبق ادعای Tuttomercatoweb.com، در لیست خرید اینتری ها، نام بازیکنان سرشناسی چون چیچاریتو، پدرو رودریگز و ماریو سوارز که هر سه در لالیگا بازی می کنند دیده می شود.

مانچینی به مدیران اینتر توصیه کرده تا چیچاریتو را به هر قیمتی که شده از منچستریونایتد خریداری کنند. چیچاریتو هم اکنون بصورت قرضی برای رئال بازی می کند و مشخص نیست که قرارداد او با رئال تمدید خواهد شد یا خیر.

پدرو نیز فصل جاری، بیشتر یک بازیکن نیمکت نشین در بارسلونا بود و وضعیت آینده او در این تیم مبهم به نظر می رسد. ماریو سوارز نیز در اتلتیکو فصل خوبی را پشت سر گذاشت. به ادعای منابع ایتالیایی، آمدن یحیی توره به اینتر نیز تقریبا قطعی شده است.

دیدگاه‌ها