کد خبر : 1242783 | 04 خرداد 1394 ساعت 20:33 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

نژادفلاح: الهلالی‌ها جنگ روانی را آغاز کردند

قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس گفت: برانکو ایوانکوویچ با توجه به تجربه‌ای که دارد نسبت به کارشکنی عربستانی‌ها بازیکنان را آگاه کرده بود.

نژادفلاح: الهلالی‌ها جنگ روانی را آغاز کردند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمدحسین نژادفلاح در مصاحبه با رادیو ورزش در رابطه با مشکلاتی که در اعزام پرسپولیس به عربستان ایجاد شد عنوان کرد: پرواز ما به عربستان با چند ساعت تاخیر همراه شد که این مسئله به دلیل عدم صدور مجوز از سوی فرودگاه کشور عربستان بود. آنها از عمد اجازه ندادند هواپیمای ما که چارتر هم شده بود به سمت عربستان پرواز کند.

وی افزود: آنها در فرودگاه کارهایی کرده بودند که این امر طبیعی جلوه کند. در نهایت به عربستان رفتیم و پیش‌بینی می‌کردیم که در فرودگاه دچار مشکل شویم. هر چه تلاش کردیم تا ویزامان را دریافت کنیم نشد و مجبور شدیم ویزای فرودگاهی بگیریم. بیش از 3 ساعت در فرودگاه معطل شدیم و این در حالی بود که النصر و الهلال عربستان حدود 40 دقیقه پیاده شدن وخروج‌شان از هواپیما در تهران به طول انجامید. آنها جنگ روانی را به راه انداختند و تلاش کردند تا تمرکز ما به هم بریزد ولی باید تشکر ویژه از برانکو داشته باشم او مربی باهوشی است واین زمینه‌سازی را در تیم به وجود آورد که آنها چنین جوی را به راه خواهند انداخت. خوشبختانه از لحاظ روحی اقدامات منفی الهلال روی تیم تاثیر نگذاشت البته بازیکنان از لحاظ جسمی کمی خسته شدند ولی روحیه و انگیزه بسیار بالایی دارند.

وی در پایان گفت: الحق و الانصاف در بحث هتل مشکلی نداریم و آنها مثل ما که بهترین هتل را در اختیارشان قرار دادیم هتل خوبی در اختیار ما گذاشتند و از این بابت مشکلی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها