کد خبر : 1242814 | 04 خرداد 1394 ساعت 23:22 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه یووه، خرید خدیرا پیش از فینال CL

سامی خدیرا، هافبک آلمانی رئال مادرید قراردادش با این تیم به پایان رسیده و می‌خواهد به تیم دیگری برود، چرا که در بین کهکشانی‌ها آینده‌ای برای خود متصور نیست.

برنامه یووه، خرید خدیرا پیش از فینال CL
به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که سامی خدیرا در مادرید تبدیل به یک نیمکت‌نشین شد، شایعاتی مبنی بر تمایل تیم‌های مختلف به جذب وی منتشر می‌شد؛ اما امروز نام یوونتوس به عنوان مشتری جدی این بازیکن مطرح شد.
روزنامه ایتالیایی "توتو اسپورت" نوشت بانوی پیر تورین قصد دارد انتقال خدیرا را تا قبل از ششم ژوئن که روز برگزاری فینال چمپیونزلیگ است نهایی کند. جوزپه موراتا ،مدیر ورزشی یوونتوس، گفت:" ما دوباره همان باشگاهی هستیم که قبلا بودیم. باز هم به سراغ بازیکنان بزرگ می‌رویم. خدیرا یک نام مهم در فوتبال است و شنیده‌ایم که قصد ندارد با رئال مادرید تمدید کند. ما وظیفه خودمان می‌دانیم حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات داشته باشیم و برای تقویت تیممان تلاش کنیم."
گورخرهای تورین در فصل جاری سری آ برای چهارمین بار پیاپی قهرمان شدند. آنها قهرمانی فصل جاری جام حذفی ایتالیا را هم از آن خود کردند و این شانس را دارند که با پیروزی برابر بارسلونا در فینال چمپیونزلیگ سه‌گانه فصل 15-2014 را از آن خود کنند.
این باشگاه اعلام کرد حاضر است تا 5 میلیون یورو در سال به خدیرا دستمزد پرداخت کند و قراردادی را تا سال 2019 با این بازیکن آلمانی امضا کند. خدیرا که سال 2010 از اشتوتگارت به رئال مادرید پیوست، در فصل جاری جایی در تفکرات کارلو آنچلوتی نداشت و در این تیم دچار حس ناامیدی شده بود.

دیدگاه‌ها