کد خبر : 1242821 | 05 خرداد 1394 ساعت 00:23 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

رومنیگه: ملی پوشان بایرن باید استراحت کنند

کارل هاینس رومینیگه، نایب رئیس باشگاه بایرن خواستار استراحت دادن به بازیکنان ملی‌پوش این تیم در دیدارهای تیم ملی آلمان مقابل امریکا و جبل‌الطارق شد.

رومنیگه: ملی پوشان بایرن باید استراحت کنند
به گزارش "ورزش سه"، رومنیگه با اشاره به جام ملت‌های اروپا 2016، جام کنفدراسیون‌ها 2017 و جام جهانی 2018 گفت:" ما سه سال پیاپی تورنمنت‌های ملی در پیش داریم و فرصتی برای بازیابی توان بدنی وجود ندارد. بچه‌ها همین تابستان را برای استراحت دارند و بعد از آن تمام رمقشان کشیده خواهد شد."
یواخیم لوو ملی‌پوشانش را برای دیدار دوستانه دهم ژوئن مقابل امریکا که در شهر کلن برگزار می‌شود و نیز برای بازی سه روز بعد مقابل جبل‌الطارق در چارچوب مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا فراخوانده است.
جروم بواتنگ دراینباره گفت:" اینکه به تیم ملی بپیوندم یا استراحت کنم هنوز معلوم نیست. همه ما خوشحال می‌شدیم اگر کمی وقت برای استراحت بهمان داده می‌شد."
کاپیتان فیلیپ لام هم که بعد از جام جهانی از تیم ملی خداحافظ کرد، گفت:" باید صبر کنیم ببینیم چه کسانی مجبورند به اردوی تیم ملی بروند و چه کسانی می‌توانند پنج هفته استراحت کنند. ایکاش بازیکنان ملی‌پوشی که در طی سال گذشته خیلی زیاد در بازی‌های ملی و باشگاهی حضور داشتند یک فرصتی برای نفس کشیدن پیدا می‌کردند."
گفتنی است 14 بازیکن از بایرن مونیخ در جام جهانی تیم ملی آلمان را همراهی کردند که هفت تن از آنها (از جمله تونی کروس که بعدا به رئال پیوست) در مسابقه نهایی حضور داشتند.

دیدگاه‌ها