کد خبر : 1242850 | 05 خرداد 1394 ساعت 10:34 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

مصدومیت من را خیلی عقب انداخت

زینالی: جلالی به همه جوان ها میدان داد

هافبک سایپا به گفته خودش فصل پرنوسانی را پشت سر گذاشته او معتقد است با توجه به امکانات موجود نارنجی پوشان کرج نتایج بدی نگرفته اند.

زینالی: جلالی به همه جوان ها میدان داد
به گزارش "ورزش سه"، علی زینالی در مورد عملکرد خودش در فصی که گذشت گفت: امسال به شخصه فراز و نشیب زیاد داشتم. یکی، دو بازی اول را به خوبی گذرانده ام و جا افتادم و روز بازی با تراکتور مصدوم شدم و زانویم را جراحی کردم. به همین دلیل 3، 4 ماه حضور نداشتم. آن 50 روز تعطیلی لیگ به نفعم بود.

او در همین باره ادامه داد: بعد از بازگشتم به شرایط ایده ال نرسیدم اما دو گل زدم و سه پاس گل دادم شخصا روزهای خوبی داشتم اما مصدومیت من را عقب انداخت. ای کاش امسال که نگاه مسوولان تیم‌ملی مثبت تر شده و همه را زیرنظر دارند مصدوم نمی‌ شوم چون آنگاه ممکن بود به تیم‌ملی دعوت شوم. صددرصدم تلاشم را بیشتر می‌ کنم تا به آرزویم که پوشیدن پیراهن تیم‌ملی است برسم.

هافبک نارنجی پوشان کرج در مورد وضعیت سایپا در فصلی که گذشت نظرش را اینگونه بیان کرد: نسبت به سال های گذشته خیلی خوب شروع کردیم، بازیکنان خوبی هم داشتیم. همه چیز داشت خوب پیش می‌ رفت و ما از 5 بازی 13 امتیاز گرفتیم یکسری اتفاقات دست به دست هم داد و برای ما مشکل ساخت، برای مثال مساله داوری گرچه برای هم تیم ها پیش می‌ آید اما واقعا تیم ما را اذیت کرد و مسوولان سایپا هم از این قضیه ناراحت بودند یک مقداری از مشکلات هم به عدم خودباوری مربوط می‌ شد اگر خودمان را بیشتر قبول داشتیم و آن همه مصدومیت پیش نمی‌ آمد قطعا بهتر نتیجه می‌ گرفتیم. زمان فیرات کلا 14، 15 بازیکن بازی می‌ کردند اما آقای جلالی امسال به همه جوان ها میدان داد و از همه استفاده کرد. البته امسال از طرفی مصدومیت بازیکنانمان در مقاطع حساس لیگ خیلی زیاد بود. شما فکرش را بکنید ما بیشتر فصل را با مصدومیت بازیکنانی چون مشکل پور، شاه علیدوست، نزهتی و غیره طی کردیم و فعلا این ها تاثیرگذار بود و باعث شد تیم از روند خوبش عقب بیفتد. زمان آقا سبحانی هم شرایط ایده آل نبود. با توجه به روندی که در نیم فصل اول داشتیم ما می‌ توانستیم بجای ذوب‌آهن سهمیه بگیریم چون آنها برعکس ما ابتدای فصل نتیجه نگرفتند تیمی که فکر سقوط را می‌ کرد.

بازیکن سایپا در مورد اینکه از دست دادن مهره کلیدی شان در نیم فصل به تیمشان ضرر زد گفت: در حالی که همه تیم ها خود را تقویت کردند، ما کاوه رضایی را به ذوب‌آهن دادیم و هم دیدند او برای این تیم چه کار کرد و تاثیر مثبتی در سهمیه گرفتن این تیم داشت. سیدصالحی برای استقلال‌خوزستان 7 گل زد. بابک هم به پرسپولیسی ها کمک کرد. ما بازیکنان خوب را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن بگیریم، همه این ها دست به دست هم داد و هفتم شدیم با توجه به بودجه و شرایط باشگاه و پستی و بلندی هایی که وجود داشت سایپا نسبت به تیم های دیگر خوب کار کرد، ما هزینه های سنگین انجام ندادیم و به آن صورت بازیکن اسمی نداشتیم، با یکسری جوان کار کردیم و در کنارش با تجربه ها هم کمک کردند می‌ توانستیم بهتر از این ها باشیم. در سال جدید استحقاق داریم به بهترین جایگاه برسیم.

دیدگاه‌ها