کد خبر : 1242859 | 05 خرداد 1394 ساعت 11:40 | 37.2K بازدید | 0 دیدگاه

گابریل امشب از ایران می‌رود

برانکو قبل از رفتن برنامه می‌دهد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تا زمانی که برنامه‌های فصل بعد خود را به باشگاه پرسپولیس ارائه نداده، نمی‌تواند ایران را ترک نخواهد کرد.

برانکو قبل از رفتن برنامه می‌دهد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، برانکو ایوانکوویچ قصد دارد قبل رفتن به تعطیلات تابستانی برنامه خود برای فصل آینده را تحویل مدیریت باشگاه پرسپولیس دهد. پس از بازگشت کاروان پرسپولیس از عربستان، تمرینات این تیم تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد اما برانکو حداقل تا یک هفته دیگر در ایران خواهد ماند تا برنامه‌های خود را به باشگاه ارائه دهد. او غیر از اینکه لیست خرید و خروجی پرسپولیس را به باشگاه ارائه می‌کند، زمان دقیق آغاز تمرینات و اردوهای خارجی و داخلی تیمش را مشخص خواهد کرد. البته این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که وضعیت مالکیت باشگاه پرسپولیس به زودی مشخص شده و معلوم شود فصل آینده برانکو قرار است با کدام مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس کار کند.

* فرناندو گابریل که قرار بود شنبه هفته آینده ایران را به مقصد کشورش ترک کند با تعویض بلیتش امشب به برزیل سفر می‌کند، البته در صورت رفع مشکل گذرنامه‌اش. این در حالی است که او بخش زیادی از پول قراردادش را از باشگاه پرسپولیس طلبکار است و چنانچه مسئولان این باشگاه در این مورد اقدام نکنند هافبک برزیلی سرخپوشان از طریق وکیل رسمی‌اش از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت خواهد کرد.

* تادو، دیگر بازیکن برزیلی باشگاه پرسپولیس که برخلاف گابریل هنوز یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد برای ترک ایران با مشکل مواجه شده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس برای تمدید ویزای همسر تادو اقدام نکرده‌اند و همین مسئله باعث شده وی با جریمه مالی مواجه شود. به همین خاطر تادو از باشگاه پرسپولیس درخواست کرده است این جریمه را پرداخت کنند تا آنها بتوانند از ایران خارج شوند.

* باشگاه پرسپولیس در پرداخت اجاره منزل مایکل اومانیا چند ماهی است که به تعهدات خود عمل نکرده و صاحب خانه وی نسبت به این مسئله معترض شده است.

دیدگاه‌ها