کد خبر : 1242862 | 05 خرداد 1394 ساعت 11:47 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

روزبهانی: هیچ شکی ندارم که المپیکی هستم

احسان روزبهانی در واکنش به اعلام نشدن نام او از سوی سایت المپیک ریو گفت:‌ مرحله آخز مسابقات لیگ ستارگان زمانی که حریفم را شکست دادم مسئولان برگزاری حضورم در المپیک برزیل را تبریک گفتند.

روزبهانی: هیچ شکی ندارم که المپیکی هستم
احسان روزبهانی در واکنش به خبر سایت المپیک ریو که نام او در بین المپیکی‌ها وجود ندارد گفت: من 27 شهریور ماه در مسابقات لیگ ستارگان جهان برای دفاع از عنوان کمربند قهرمانی حتما باید در مسابقات شرکت کنم. برد و باخت در این رقابت‌ها هیچ تأثیری روی عدم حضورم در المپیک برزیل را ندارد. قطعا بعد از آن رقابت‌ها نام من وارد لیست المپیکی‌ها خواهد شد. این قانون المپیک است. قطعا دو تا سه ماه زمان می برد تا نام من هم در بین المپیکی‌ها مطرح شود.

به گزارش فارس، وی در ادامه افزود: اگر اینطور نبود مسئولان کمیته ملی المپیک به هیچ عنوان به من پاداش المپیکی شدن را پرداخت نمی‌کردند. من خیالم راحت است و در مورد این موضوع هیچ شکی ندارم چرا که بهمن ماه سال گذشته به عنوان اولین ورزشکار ایرانی سهمیه المپیک برزیل را کسب کردم.

روزبهانی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌ بهمن ماه سال گذشته در مرحله آخر مسابقات لیگ ستارگان جهان زمانی که می‌خواستم وارد رینگ مسابقات شوم مسئولان برگزاری به من گفتند که اگر حریفم را شکست دهم، مستقیم راهی المپیک برزیل می‌شوم. پس از اینکه حریفم را شکست دادم همه مربیان و مسئولان در سالن حضور داشتند و حضورم در المپیک برزیل را به من تبریک گفتند.

وی در پایان عنوان کرد: محل برگزاری مسابقات هنوز اعلام نشده اما تمریناتم را شبانه‌ روز پیگیری می‌کنم تا 27 شهریورماه از عنوانی که سال گذشته کسب کردم دفاع کنم. باز هم می‌گویم پیروزی و شکست من در این رقابت‌ها هیچ تأثیری روی حضورم در المپیک برزیل ندارد.

دیدگاه‌ها