کد خبر : 1242864 | 05 خرداد 1394 ساعت 11:57 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

آنها در یازدهمین بازی، بالاخره باختند

شکست رکورد الهلالی‌ها به دست پرسپولیس

سرخپوشان تهرانی تنها تیمی بودند که پس از مدت ها توانستند آبی پوشان ریاض را شکست دهند. بازی رفت این دو تیم، دیداری بود که الهلالی ها پس از 10 بازی شکست ناپذیری نتیجه را واگذار کردند.

شکست رکورد الهلالی‌ها به دست پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، الهلال عربستان پیش از آنکه در بازی رفت خود در مرحله یک هشتم نهایی در لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیسی ها بروند و نتیجه بازی را واگذار کنند در 10 مسابقه آسیایی خود نباخته بودند، آنها در 8 بازی به پیروزی رسیدند و 2 بازی را نیز با نتیجه تساوی به پایان رساندند.

آبی پوشان ریاض در 10 بازی قبلی خود 22 بار دروازه حریفان را باز کرده بودند و تنها 4 بار تسلیم مهاجمان حریفان خود شده بودند. آنها در دو بازی و در مقابل تیم های الاهلی و وسترن سیدنی با نتایج دو بر دو و صفر بر صفر به تساوی رسیدند. علاوه بر این ها الهلالی ها در سه بازی آخر خود در ریاض، به پیروزی رسیدند، آنها لوکوموتیو تاشکند را سه بر یک، فولاد خوزستان را دو بر صفر و السد قطر را دو بر یک از پیش رو برداشتند.

اما در یازدهمین بازی الهلالی ها، رکورد شکست ناپذیری آنها در تهران و در مقابل تشویق های یکصدهزار تماشاگر شکسته شد و عربستانی ها بازی رفت خود را با نتیجه یک بر صفر در مقابل پرسپولیس از دست دادند.

بازی برگشت این دو تیم ساعت 22:35 سه شنبه، در ورزشگاه ملک فهد ریاض برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها