کد خبر : 1242865 | 05 خرداد 1394 ساعت 12:02 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

8 ملی پوش آماده بازی و 3 مصدوم و محروم

3+8 ملی پوش در الهلال

در بین بازیکنان تیم الهلال 8 ملی پوش عربستانی و سه ملی پوش خارجی حضور دارند که سه تن از آنها به بازی برگشت این تیم در مقابل پرسپولیسی ها در لیگ قهرمانان آسیا نخواهند رسید.

3+8 ملی پوش در الهلال
به گزارش "ورزش سه"، دو تن از بازیکنان ملی پوش و مطرح الهلال عربستان در بازی اخیر این تیم در مقابل پرسپولیس حضور نخواهند داشت، یاسر القحطانی، مطرح ترین بازیکن حال حاضر عربستان، بدون شک مهمترین غایب این تیم در بازی های اخیر الهلال خواهد بود، قحطانی 32 ساله که به دلیل پارگی رباط صلیبی بازی های زیادی از این تیم و تیم ملی عربستان را از دست داد، از سال 2002 به عضویت تیم ملی این کشور درآمده و تاکنون 30 گل ملی در کارنامه خود ثبت کرده است.

ناصر الشمرانی، مهاجم مطرح و 31 ساله عربستانی ها نیز از سال 2005 به عضویت این تیم درآمده و تاکنون توانسته 13 بار دروازه حریفان عربستان را باز کند، وی نیز مدت هاست به دلیل مسائل انضباطی از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم است.

سلمان الفرج،هافبک 25 ساله عربستانی ها سومین بازیکن اصلی این تیم است که در مقابل سرخپوشان حضور نخواهد داشت، وی که در بازی رفت این دو تیم از بازیکنان اصلی الهلالی ها بود در دقیقه 88 و به دلیل خطایی که روی مهدی طارمی مرتکب شد، ذومین کارت زرد خود را دریافت کرد و از بازی اخراج شد.

به غیر از این سه بازیکن مطرح این تیم، خالد شراهیلی، دروازه بان این تیم، مصطفی بساس، نواف العابد، هافبک 25 ساله الهلال، سالم الدوساری، هافبک 23 ساله این تیم و یاسر الشهرانی مدافع، هافبک 22 عربستانی ها ملی پوشان دیگر الهلالی ها هستند که احتمالا در بازی برگشت این تیم در مقابل پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

سه بازیکن ملی پوش خارجی نیز در بین بازیکنان تیم الهلال دیده می شوند که احتمالا تیاگو نوس مطرح ترین آنها خواهد بود، این هافبک هجومی 30 ساله برزیلی، 7 بازی ملی در کارنامه خود ثبت کرده است، جورجیوس ساماراس، هافبک 30 یونانی بازیکن دیگری است که برای این تیم به میدان می رود، وی که از سال 2006 به عضویت تیم ملی این کشور به دنیا آمده است در 81 بازی ملی خود، 9 بار دروازه حریفان را باز کرده است.

واک تائه هو، سومین بازیکن خارجی این تیم است که برای تیم ملی کشور خود یعنی کره جنوبی به میدان رفته است، این مدافع 33 ساله که در بازی های اخیر تیم الهلال در حفظ استحکام خط دفاع این تیم تاثیر بسزایی داشته است از سال 2008 به عضویت تیم ملی کره جنوبی درآمده و تاکنون در 42 بازی ملی توانسته 5 بار دروازه حریفان را باز کند.

دیدگاه‌ها