کد خبر : 1242878 | 05 خرداد 1394 ساعت 12:57 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسی ها بسته بازی می کردند

بائو: حیف است یکی از این دو تیم لیگ یکی شوند

هافبک تیم استقلال خوزستان معتقد است هرچه از زمان بازی می گذشت انگیزه بیشتری برای بازکردن دروازه مسی ها داشتند تا در نهایت موفق به انجام این کار شدند.

بائو: حیف است یکی از این دو تیم لیگ یکی شوند
به گزارش "ورزش سه"، میثم بائو در رابطه با بازی رفت پلی آف بین تیم های استقلال خوزستان و مس کرمان گفت: فشار و استرس زیادی بر این بازی حاکم بود، از طرفی هوای بسیار گرم اهواز نیز کاملا روی بازیکنان دو تیم تاثیر گذاشته بود، خدا را شکر، ما سعی کردیم در این بازی منطقی بازی کنیم، تیم مس بسیار بسته بازی می کرد و طبیعی بود که برای این بازی چشم به یک تساوی داشته باشند.

وی ادامه داد: آنها بازیکنان بسیار با تجربه ای داشتند و می دانستند چگونه باید بازی را پیش ببرند، اما ما هم حواسمان بود که سه امتیاز این بازی را از دست ندهیم، فکر می کردم نیمه دوم اصلا دروازه بان تیم ما توپ را لمس نکرد چرا که ما سراسر حمله بودیم و به لطف خدا توانستیم نتیجه زحماتمان را ببینیم.

هافبک استقلال خوزستان در ادامه گفت: ما برای این بازی چند تغییر داشتیم، به همین دلیل برای هماهنگی نیاز داشتیم مدت زمانی از بازی بگذرد، البته این را هم باید بگویم که قبل از آغاز بازی کمی این تیم را دست کم گرفته بودیم اما در نیمه دوم به خودمان آمدیم و توانستیم جبران کنیم. همه بچه ها هم از جان مایه گذاشتند و فوق العاده بودند، برای گلزنی و پیروزی در این بازی متحد شده بودیم و در نهایت توانستیم به هدفمان برسیم. وقتی گل زدیم شما نیمکت ما را ببینید، آنقدر اتحاد زیاد بود که همه از خوشحالی سمت مومنی آمدند.

بائو گفت: با توجه به بازیکنان و بازی مسی ها می توانیم حدس بزنیم که بازی برگشت، برای ما روز سختی خواهد بود، البته تجربه بازی رفت، برای ما بسیار مهم بود، آنها چون چیزی برای از دست دادن ندارند باید حمله کنند و دیگر از لایه های دفاعی 8 نفره خبری نیست. البته ناگفته نماند که واقعا حیف است بین این دو تیم یکی حذف شود، هم مس کرمان و هم استقلال خوزستان از تیم های با حساب و کتاب و حرفه ای فوتبال ما هستند.

او در پایان گفت: لازم می دانم از تک تک هواداران مان تشکر کنم که در این بازی ما را تنها نگذاشتند، باور کنید من حتی هواداران تیم فولاد را هم دیدم که برای حفظ سهمیه استان به ورزشگاه آمده بودند و به همراه هواداران استقلال خوزستان از دقیقه یک تا نود به تشویق تیم پرداختند. از همه هواداران واقعا ممنونم و امیدوارم با نتیجه گرفتن در بازی برگشت همه آنها را خوشحال کنیم.

دیدگاه‌ها