کد خبر : 1242881 | 05 خرداد 1394 ساعت 13:14 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

اشتباه الهلال این بود که ما را تحریک کرد

نوروزی: با انگیزه بیشتری به مصاف الهلال می‌رویم

هادی نوروزی معتقد است کارشکنی‌های الهلال باعث شده انگیزه هم‌تیمی‌هایش برای شکست حریف بیشتر شود.

نوروزی: با انگیزه بیشتری به مصاف الهلال می‌رویم
به گزارش "ورزش سه"، مهاجم باتجربه پرسپولیس در مورد دیدار حساس تیمش برابر الهلال گفت: شرایط خوبی داریم و به دنبال حفظ اندوخته‌مان در دیدار رفت هستیم.

وی ادامه داد: مطمئنا تک گل دیدار رفت کمک زیادی به ما خواهد کرد تا حریف را تحت فشار قرار دهیم. آنها برای گل زدن هجوم می‌آورند و این شرایط را برای ما به وجود خواهد آورد تا از فرصت‌ احتمالی روی ضدحملات استفاده کنیم. در دیدار رفت هم موفق شدیم آنها را وادار به عقب‌نشینی کنیم و در ریاض هم برنامه خاصی برای آنها داریم.

هادی نوروزی درباره کارشکنی‌های الهلالی‌ها نیز گفت: مطمئنا این اتفاق باعث شده تا انگیزه ما بیشتر شود و آنها اشتباه بزرگی کردند که روحیه و غیرت ما را تحریک کردند. مطمئن باشید این اتفاق باعث شده تا با انگیزه بیشتری وارد زمین شویم و برای شکست حریف از جان مایه بگذاریم.

نوروزی در پایان درباره احتمال گل‌‍ زدنش در این بازی گفت: مهم پیروزی تیم است و ما یک تیم هستیم که با حمایت هواداران و دعای آنها اینجا حاضر شده‌ایم تا برنده از زمین خارج شویم و به مرحله بعد صعود کنیم. مهم نیست چه کسی گل بزند و همه ما یک هدف داریم و آن هم صعود به جمع هشت تیم است.

دیدگاه‌ها