کد خبر : 1242893 | 05 خرداد 1394 ساعت 13:47 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

اگر استقلال سهمیه می گرفت، جریمه نمی‌شد

پورحیدری: کادر فنی و بازیکنان هر دو مقصر هستند

منصور پورحیدری یکی از اعضای هیات مدیره استقلال عنوان کرد قرار بود تیم سهمیه آسیایی بگیرد و پاداش دریافت کند. وقتی این اتفاق نیفتاد جریمه می شود.

پورحیدری: کادر فنی و بازیکنان هر دو مقصر هستند
منصور پورحیدری به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در جلساتی که هیات مدیره پیش از پایان فصل داشت قرار بود که در صورتی که تیم نتیجه بگیرد، پاداش دریافت کنند و در صورتی هم که نتیجه نگیرند برای آنها جریمه در نظر گرفته شود. تصمیم نهایی را خود اقای افشارزاده قرار بود بگیرد.

جریمه و پاداش در کنار هم

در تیمهایی مثل استقلال این مساله خیلی منطقی است که در مقابل پاداشی که به بازیکنان داده می شود در صورت کسب نتایج ضعیف جریمه هم در نظر گرفته شود. ضمن اینکه جریمه کردن در همه تیمها هست و مختص 3،4 تیم خاص نیست.

مشکلات مالی ربطی به جریمه شدن ندارد

پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا جریمه کردن بازیکنان در حالی که آنها در یک فصل سخت 6 تا نه ماه نیز حقوقی در یافت نکرده اند، منطقی است پاسخ داد که این اولین سالی نیست که استقلال مشکل مالی دارد. استقلال سالهای زیادی با این مشکل مواجه بوده. برای همین هم بحث خصوصی سازی به وجود آمده که امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد تا ما شاهد مشکلات مالی در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نباشیم.

کارد فنی هم به اندازه بازیکنان مقصر هستند

اینکه همه می گویند چرا کارد فنی استقلال هم همچون بازیکنان باید جریمه شود به عقیده من مساله عجیبی نیست. چون همانطور که زمانی که تیم نتیجه می گیرد همه پاداش می گیرند. در نتیجه نگرفتن تیم هم همه مقصر هستند. این واقعیتی است که وجود دارد طبق برنامه قرار بود استقلال سهمیه بگیرد . این اتفاق نیفتاد و طبیعی است که تیم جریمه شود.

استقلال بیشتر از پرسپولیس ضرر می کند

در مورد این صحبت آقای افشارزاده که او عنوان کرده استقلال را منل کنید باید بگویم آقای افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه شرایط سختی دارد. سر هر مزایده دائم در استرس و بلاتکلیفی آن است که چه اتفاقی قرار است بیفتد. متاسفانه این عقب افتادن بحث واگذاری بیشتر از پرسپولیس به ضرر استقلال است. چون پرسپولیسی ها در کوران مسابقات آسیا هستند ولی استقلال بعد از بازیهای لیگ تعطیل شده. یکی از بزرگترین فشارها روی آقای افشارزاده بستن تیم وو اوردن مربی برای فصل آینده است.

من برای نقل انتقالات اقدام نمی کنم

پورحیدری در پاسخ به این سوال که آیا اگر به دلیل مشکلات واگذاری او در فصل نقل و انتقالات اقدام می کند، پاسخ داد که ما اصلال چنین قراری نداشتیم. باید ابتدا تکلیف واگذاری باشگاه مشخص شود.

دیدگاه‌ها